fudun Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Takker for alle svar, jeg bomma visst litt angående om det var vifte på northbridgen. Det som forbauser meg, er at folk foreslår å kjøpe masse ekstra stæsj, når de egentlig ikke vet om man trenger det. Uansett idiotisk å kjøpe noe nytt hvis man må modde det med en gang, da kan man like gjerne kjøpe et annet produkt. Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Hvis du skal ha en stillegående (med understreking) Ville jeg enten fjernet vifta, eller valgt et annet hovedkort. Veldig unødvendig med ekstra støykilder. Støy er dessuten objektivt, hadde hørt (lest på flere nettsider og forum) at p4 boxed vifta var ganske stille, jeg syns den bråkte. Vanskelig å svare på spørsmålet ditt: men du kan kanskje søke på google (finn bilde), se om den har vifte, og spørre om det går bra å fjerne vifta uten noen problemer. Lykke til! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Har K7N2-L selv. Det er ikke vifte på northbridge, kun kjøleribbe. Lenke til kommentar
kikk0 Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 skal du ha stillegående maskin vil eg anbefale nitrogenkjøling eller tilsvarende. driver å bygger med ei maskin med nitrogenkjøling(flytende nitrogen). vasskjøling vil også gjøre susen, men vil bli litt bråk med vifter i psu, og på radiator. men det går som regel greit viss du setter inn støydempende matter. www.microplex.no har noen fine saker ser du:) men angående spørsmålet ditt vil eg eventuelt ta av vifta og erstatte den med ei kjøleribbe. har gjort det på diverse andre HKer Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 skal du ha stillegående maskin vil eg anbefale nitrogenkjøling eller tilsvarende. driver å bygger med ei maskin med nitrogenkjøling(flytende nitrogen). Nitrogenkjøling høres interessant ut. Har du noe mer info å dele med oss? Linker? Tips? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 har jo de derre finskene om du leter Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 lol, nitrogen. Jaja, hvis du vil ha en 30 kgs 1.5 meter høy gassflaske på datarommet så velbekomme. Blir dyrt i lengden og... Lenke til kommentar
kikk0 Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 hehe;) jo men skal ikke ha ei flaske da, da trykket er for stort. men skal ha kjølesystem som kjøler ned nitrogenen. skal få god hjelp av ein kammerat som jobber på hydro men cpu temp blir da ca -100grader eller noe slikt;) hehe. BTW. nitrogen i gassflaske er ikkje flytende, det er berre pressa sammen til veske (våtgass) så vidt eg veit Lenke til kommentar
ulversoy Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 jeg har også MSI K7N2-L, og det finnes ikke noen vifte på n-brigde. Hovedkortet i seg selv bråker svært lite. (verre med de andre viftene jeg har innstalert...) Lenke til kommentar
starfish Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Har også det hovedkortet. Hører det ikke. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Sett bare på en sånn, eller kanskje en sånn en hvis du synes at vifta bråker... 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå