Gå til innhold

W960 streame audio fra mediadisk?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å anskaffe meg en SE W960, synes den har mange funksjoner som tilfredsstiller mine ønsker.

Men det jeg foreløpig ikke har funnet ut er om det lar seg gjøre å streame audio fra min mediaserver (trådløs NAS disk) via telefonen.

Noen som vet dette??

Forresten hvordan er den opplevde batterikapasiteten? Lade ofte?

MVH

Ca2

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

..vel. Ja, og nei. Det er ikke støtte for streaming av veldig mange typer media enda. Realmedia, stort sett, så langt. Coreplayer vil støtte streaming av diverse slag etterhvert, men kan ihvertfall streame mp3 for øyeblikket.. Ellers så fins det noe som heter Orb - som i praksis konverterer en nedlastning eller en fil, eller en stream ned til PCen videre til telefonen. Ikke så dumt. Så det lar seg gjøre til en viss grad.

Problemet er vel at batteriet tar kvelden etter et par- tre timer med full trafikk (som ikke er så verst, forsåvidt..) - men etterhvert må det være rimelig viktig, merker jeg, hvis jeg ikke kan enten laste over en fil via wifi (og så slå av antenna) eller laste opp noen video- filer med usb i etterkant. ;) Siden det ihvertfall dobler antall timer med video en kan se på før batteriet er tomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...