josteinaj Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 lurer litt på hvilket ITX kort som er best? synes forresten jeg så et hovedkort som var enda mindre på itavisen.no eller hardware.no, husker ikke helt og finner det ikke igjen. finnes det noe mindre? hvis ikke hva er best av ITX'ene? Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 med hensyn til hva? 3dgrafikk? tv-ut? lyd? utbyggingsmuligheter? Ellers så det nye kortet ganske kult ut da (sjekk førstesiden til hw.no) Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 med hensyn til alt egentlig. pris i forhold til ytelse osv.. Lenke til kommentar
sonic boy Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 beste lett tilgjengelige itx per dags dato er epiaM9000. straks kommer M10000 som har 67 MHz mer. (forsiden på hw.no) men det aller feteste itx kortet er dette http://www.commell.com.tw/Product/SBC/LV-670.HTM du kan bestille det rett ifra commel, men det koster MASSE... aner ikke om det er noen som gidder å ta det inn i norge. vet om en engelsk webshop som kommer til å ta det inn, men den shipper ikke utenfor eu... ellers er det dårlig med 3d og utbyggbarhet når det gjelder itx. det begrenser seg ganske mye med onboard cpu og 1 pci port. beste 3d blir da ati 9000 pci. (men du kan hive på mye 1394 og usb2.0) såvidt jeg vet er de minste hovedkortene med agp som selges separat fs51 og fk41 fra shuttle. når det gjelder ditt siste spørsmål, finnes det faktisk mindre hovedkort, men jeg tviler på at de blir solgt løst. det finnes noen mini-pc'er som er mer eller mindre det samme, men blir solgt under mange forskjellige navn. tror en av dem heter "cappucino". de koster grisemye, og bråker fælt... så legg fra deg tanken med mindre du er steinrik og døv... mini-itx eller laptop bør dekke de fleste behov... Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 28. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2003 ok. takk for utfyllende svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå