ZealD Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Heisann. Jeg har brukt WinZip i alle år, men nå må jeg tydeligvis betale for både 1.11 og 1.00. Det er ikke noe jeg har en stor trang for (spesielt ikke $36). Derfor lurer jeg på om det finnes et annet program som WinZip som fungere på samme måte og er enkelt å bruke? Eller om det er en måte å ikke betale på? Takker for svar Lenke til kommentar
aspic Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Du har jo WinRar. http://www.rarlab.com/ Du kan laste ned ein trialversjon du prøver i 30 dager. Når den er utløpt må du bare trykke "ok" eller noko på ein tekstboks som kjem opp kvar gong du starter programmet. Så kan du bruke det så mykje du vil. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 7-zip vert anbefalt ein del, men sjølv bruker eg WinRAR. Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 takker for svar Har rar også, men jeg er ikke den mest datakyndige personen på bruket så jeg så ikke koblingen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå