Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Skal bygge en pc til min søster. Jeg har valgt komponenter men er åpen for forandring om det er noe som er verdt å bytte til. Forutsetningene er at varen finnes på ps.no(skal kjøpe alt der) og at den er på lager. da kjører jeg på med alt jeg har satt opp til nå. Systemet skal kjøres med Windows XP men skal muligens oppgraderes til Vista senere. CPU: CPU Core 2 Duo E6750 Hovedkort: ASUS Mainboard S-775 nForce650iSLI Minne: GEIL 2GB (2x1GB) PC6400 Skjermkort: ASUS VGA-Card nVidia 9600GT DVDBrenner: SAMSUNG DVD Recorder Harddisk SAMSUNG Harddisk 250.0GB PSU COOLERMASTER PSU RealPower 520W Monitor SAMSUNG Monitor 21.6" SyncMaster Wide 223BW Tastatur, Mus og Musematte LOGITECH MX518 LOGITECH Media Keyboard SteelPad QcK kabinett COOLERMASTER Midi Tower Elite Speakers LOGITECH Speaker X-230 kjølepasta THERMALTAKE Grease Operativsystem Windows XP Home forslag og kommentarer ville vært flott Lenke til kommentar
Star Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Trenger strengt tatt ikke SLI hovedkort med tanke på grafikkortet du har valgt..., ellers blir resten av komponentvalgene en smakssak med tanke på merkepreferanser, ytelse, lommebok etc. Noen spesiell grunn til den ekstra wide skjermen? Ville forøvrig også spyttet i nok til å få XP Professional som er meget bedre enn XP Home. Lykke til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 hvilket alternativt hovedkort kan anbefales da? ikke noen spes grunn. skjermen ser bra ut Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Trenger strengt tatt ikke SLI hovedkort med tanke på grafikkortet du har valgt..., ellers blir resten av komponentvalgene en smakssak med tanke på merkepreferanser, ytelse, lommebok etc. Noen spesiell grunn til den ekstra wide skjermen? Ville forøvrig også spyttet i nok til å få XP Professional som er meget bedre enn XP Home. Lykke til Han kan jo kjøre to stk 9600 i SLI? Det yter faktisk ganske bra :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå