Kim14 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Mornig's jeg bare lurte på om noen av dere viste hvor man kan sende pc til mod lakking? (Det skal være proffe folk) :smile: Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Proffe folk? Det blir vel noen som lakkerer biler da! Lenke til kommentar
Kim14 Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Næ jeg så et jævla stilig tower for ikke så lenge sia! Det var lakka med cs logoer og quake logoer ja gud vet hva det ikke var der!!! BARE UTSTILLING DA!! Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 lakker selv. du blir alltid mer fornøyd enn om noen andre gjør det. selv om det blir styggere. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 send det til noen som lakker biler de burde få det helt perfekt............. nå et lite tips......på store flater som dørene osv kan du ta jotun interiør oljebasert ha et varmt rom som du lakkerer i (30-35 grader) og bruk rull til å få malingen utover får en TOTALT jevn overflate...............og jeg vet at denne malingen er ment for å ha på treverk og greier men det funker mitt kabb er helt jevnt og ser ut som om det er lakket på et bilverksted. Lenke til kommentar
COMPstomp Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Det er dyrt å få noe motivlakert for de er ikke akkurat polske jordbærplukkere .. Kjenner du ingen på form og farge som er litt flinke ? Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 jeg vet om folk som sender biler til polen (ca 15-20stykker av gangen) og får dem fullstendig lakkerte for 5k pr bil...snakk med noen som driver med det........skulle tro du fikk motivlakkert pcn for en 500lapp Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Det er airbrush som virkelig river og røsker... Lenke til kommentar
Cyrus86 Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Først må jeg bare si, at jeg aldri har lakkert noe som helst, men tror jeg vet hvordan man kan få det helt fint. 1.Du pusser ned den gamle lakken så at den nye får skikkerlig grep. 2.Så tar du en sprayboks og lakkerer i tynne lag å lar det tørke litt til du får dekt så å si hele flaten. 3.Så bruker du vått sandpapir (veldig fint: ca 300-500) får å få vekk eventuelle "kviser" 4.Så lakerer du en gang til og lar det tørke helt. 5.Så bruker du bil vox eller bil puss (er ikke sikker på hva det heter) å pusser det helt til du får en blank og fin overflate. Si i fra vis jeg tar helt feil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå