Mr. Bojangles Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Hei Ønsker en god voks eller styling paste som gir "wetlook". Har omtrent nøyaktig likt hår som han karen her: http://www.karmaloop.com/products.asp?Prod...;VendorCode=RKS . Like langt, like tjukt, bare litt lysere. Pris spiller ingen rolle. Vil gjerne ha noe som varer en stund, altså at man ikke må ta i ny hver time. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Et godt til til å få wetlooken, er saltvannspray, enten alene eller etter bruk av annen voks. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Et godt til til å få wetlooken, er saltvannspray, enten alene eller etter bruk av annen voks. Ikke dumt. Sikkert dumt spørsmål, men hva er forskjellen på saltvannspray og vann - altså hvordan virker de forskjellig på håret? Må det sprayes på ofte eller? Noen steder man kan kjøpe det? Dårlig ordlegging på meg nå, sitter å ser på "Fight quest" på TV. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Forskjellen på saltvannsspray og vanlig vann? Det du lurte på? Saltvannspray, inneholder logisk nok salt og gir samme effekt på håret som etter man har badet i saltvann, mens vann gjør det bare vått frem til det tørker Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. mars 2008 Var det jeg regnet med. Takker for tips, skal prøves. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 Sikkert dumt spørsmål, men hva er forskjellen på saltvannspray og vann - altså hvordan virker de forskjellig på håret? Må det sprayes på ofte eller? Noen steder man kan kjøpe det? Er det ikke bare å lage det selv? Lenke til kommentar
boratsmom Skrevet 30. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mars 2008 hei! når jeg dusjer så kan jeg forme håret mitt og det blir veldig fint. Men når jeg tar på voks/gele så blir det ikke det samme noen som vet hvordan man former håret med vann så bare fryser det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå