orjan900 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hei Jeg har en d-link 635. jeg har prøvd å sikre det på best mulig måte med passord og slike ting. Jeg har også blitt anbefalt å sikre med legge inn mac-adresse inn på d-linken. Jeg har også prøvd å skjule SSID'en men da finner ikke den bærbare pc ikke nettverket. Hva kan jeg gjøre for å sikre det enda bedre?? kan noen gi meg noen tips?? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Du sikrer det fullgodt ved å bruker WPA2 og et langt passord (f.eks 15-20 tegn). Det er ingen vits i å skjule SSID og sperre macadressen. Den eneste måten å knekke WPA på er å bruteforce med ordliste og vanlige passord. Derfor vil et langt 'ulogisk' passord ta lengre enn din levetid å knekke (med dagens datakraft hvertfall). Lenke til kommentar
orjan900 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Hallo Takk for hjelpa, da skal jeg finne ei laaaaang passord Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Ville heller gått for standard WPA med langt passord. Måtte gå ned på det selv siden fler av kompisene mine ikke hadde nettverkskort som støttet WPA2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå