Gå til innhold

Mistet mobil i dass..

sTiAn**

Anbefalte innlegg

Var rimelig uheldig å mistet min nokia 7650 i do :woot: ...fikk fisket den opp og tatt ut batteriet, og prøvde å tørke den så godt jeg kunne, men selvsagt så funker den ikke helt greit..

Noen idèer til hva man gjør nå? Har Chess abonnement, og har derfor ikke forsikring på mobilen.. Går det ann å ta det på innbo forsikring?

Regner med att det ikke er noe håp for å få fikset den heller.. :oops:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skal du kjøpe en ny mobil prg av dette,så kjøp denne på Ekjøp med safe forsikring ,det dekker sånt,jeg mista min i vasken og telefoner var død etterpå,jeg hadde safe forsikring og jeg fikk ny telefon dagen etter jeg leverte den,og ikke noen egenandel.(KOSTER CA 300-350 I 3 ÅR)

Lenke til kommentar
Var rimelig uheldig å mistet min nokia 7650 i do :woot: ...fikk fisket den opp og tatt ut batteriet, og prøvde å tørke den så godt jeg kunne, men selvsagt så funker den ikke helt greit..

Noen idèer til hva man gjør nå? Har Chess abonnement, og har derfor ikke forsikring på mobilen.. Går det ann å ta det på innbo forsikring?  

Huff! Huff!

Hadde du satset på en sprutsikker mobil hadde du

kanskje kommet bedre ut av situasjonen :wink:

Det var vel ikke både bimmelim og bommelom i do når

du mistet den ???

Hvis det er tilfellet, ville jeg renset den :yes:

Har opplevd dem samme selv, føler med deg.

Hilsen Zuul

Lenke til kommentar

Angående den iq-forsikringen til elkjøp. Den er idiotsikker! Kompisen min var så "uheldig" å kjøre over mobilen sin rett utenfor der han skulle levere den til reperasjon (elkjøp). Kom inn med alle delene i hånda. Folka bak skranken smålo av oss når vi kom inn, men saken gikk igjennom! Helt utrolig! Har en annen kompis som jobber på elkjøp. Han sa at han aldri hadde hørt om en sak som ikke gikk igjennom...

Lenke til kommentar

Ja, den forsikringa er jo helt KONGE! Når jeg kjøpte meg PC, kjøpte jeg forsikring og, og de sa at selv om jeg tilfeldigvis skulle søle kaffe på tastaturet, får jeg nytt tilbake. Helt uten mukk! Jeg var såpass ung da at de måtte ha skjønt at jeg ikke drikker kaffe! Noe jeg ikke gjør den dag i dag heller for den saks skyld...

Lenke til kommentar

hvis du er fetteren min så har du mistet to mobiler i do..!! :o :o :o

hehe...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...