sTiAn** Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Var rimelig uheldig å mistet min nokia 7650 i do ...fikk fisket den opp og tatt ut batteriet, og prøvde å tørke den så godt jeg kunne, men selvsagt så funker den ikke helt greit.. Noen idèer til hva man gjør nå? Har Chess abonnement, og har derfor ikke forsikring på mobilen.. Går det ann å ta det på innbo forsikring? Regner med att det ikke er noe håp for å få fikset den heller.. :oops: Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Tabbe... Kjenner en som har N5110, den mista han i dass... Men den funker den dag idag! Du sku ha satsa på noe trygt noe, ikke en ulur lur... Lenke til kommentar
fittapaabukk Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Selvfølgelig kan dette tas på innbo-forsikring, men regn med høy egenandel. Dette er jo selvfølgelig fordelen med å ha mobilforsikring gjennom operatør. Lenke til kommentar
john glenn Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 skal du kjøpe en ny mobil prg av dette,så kjøp denne på Ekjøp med safe forsikring ,det dekker sånt,jeg mista min i vasken og telefoner var død etterpå,jeg hadde safe forsikring og jeg fikk ny telefon dagen etter jeg leverte den,og ikke noen egenandel.(KOSTER CA 300-350 I 3 ÅR) Lenke til kommentar
ander Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Du har gjort det, to venner av meg har gjort det, min mor har gjort det, sjefen min har gjort det, hvordan klarer dere det? SMS og avfallsdumping er en dårlig kombinasjon. Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 hvis du har reise forikring trur jeg du kan få det på det! hvis du var borte! var du hjemme er det nok ikke mulig! vann skader er ikke så lett å få igjen på forsikring! :-? BADE FOR YOU Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Skyll den ned i do og påstå at den er stjålet :wink: Lenke til kommentar
Far^Side Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Hvis du ikke har prøvd å slå på telefonen så altfor mange ganger, kan du prøve å skru den helt fra hverandre for så å bade den i teknisk sprit. Helst isopropanol. Det kan hjelpe. Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 1. mars 2003 Del Skrevet 1. mars 2003 Var rimelig uheldig å mistet min nokia 7650 i do ...fikk fisket den opp og tatt ut batteriet, og prøvde å tørke den så godt jeg kunne, men selvsagt så funker den ikke helt greit.. Noen idèer til hva man gjør nå? Har Chess abonnement, og har derfor ikke forsikring på mobilen.. Går det ann å ta det på innbo forsikring? Regner med att det ikke er noe håp for å få fikset den heller.. :oops: Huff! Huff! Hadde du satset på en sprutsikker mobil hadde du kanskje kommet bedre ut av situasjonen :wink: Det var vel ikke både bimmelim og bommelom i do når du mistet den ??? Hvis det er tilfellet, ville jeg renset den Har opplevd dem samme selv, føler med deg. Hilsen Zuul Lenke til kommentar
Budull Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 En kamerat av meg, var på fylla og mistet også en 7650 i dass. Men eneste forskjellen, var at han smelta den med hårføneren etterpå... så helt j*velig ut Lenke til kommentar
aLeX*NeO* Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hvis jeg hadde mistet mobilen i do, da hadde jeg bare dratt ned, og meldt mobilen stjålet tror ikke jeg ville hatt den etterpå..... Lenke til kommentar
levlex Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Litt kjipt at du har "snakket" omden på forumet her....... :wink: Lenke til kommentar
poZZe Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Angående den iq-forsikringen til elkjøp. Den er idiotsikker! Kompisen min var så "uheldig" å kjøre over mobilen sin rett utenfor der han skulle levere den til reperasjon (elkjøp). Kom inn med alle delene i hånda. Folka bak skranken smålo av oss når vi kom inn, men saken gikk igjennom! Helt utrolig! Har en annen kompis som jobber på elkjøp. Han sa at han aldri hadde hørt om en sak som ikke gikk igjennom... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Ja, den forsikringa er jo helt KONGE! Når jeg kjøpte meg PC, kjøpte jeg forsikring og, og de sa at selv om jeg tilfeldigvis skulle søle kaffe på tastaturet, får jeg nytt tilbake. Helt uten mukk! Jeg var såpass ung da at de måtte ha skjønt at jeg ikke drikker kaffe! Noe jeg ikke gjør den dag i dag heller for den saks skyld... Lenke til kommentar
sniff Skrevet 5. mars 2003 Del Skrevet 5. mars 2003 Var rimelig uheldig å mistet min nokia 7650 i do ...fikk fisket den opp og tatt ut batteriet, og prøvde å tørke den så godt jeg kunne, men selvsagt så funker den ikke helt greit.. Noen idèer til hva man gjør nå? Har Chess abonnement, og har derfor ikke forsikring på mobilen.. Går det ann å ta det på innbo forsikring? Regner med att det ikke er noe håp for å få fikset den heller.. :oops: hvis du er fetteren min så har du mistet to mobiler i do..!! :o :o :o hehe... Lenke til kommentar
M-lady Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 Hei og hå for en avatar du har!! :o 50x50 er max! Anbefaler deg å gjøre om på det. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 50x50 som max er uansett tåpelig lite men den der var jo alt for stor. enn å ha en så stygg drittmobil som avatar da.. Lenke til kommentar
sniff Skrevet 6. mars 2003 Del Skrevet 6. mars 2003 50x50 som max er uansett tåpelig litemen den der var jo alt for stor. enn å ha en så stygg drittmobil som avatar da.. 8) 8) 8) 8) 8) Lenke til kommentar
Devine[] Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Det er flere som har mistet mobilen i toalettet, ikke noe videre lurt kan man si: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=47779 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå