Hansforum Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Etter å ha installert oppdateringer til Windows xp så kommer det opp bilde og mitt navn som jeg må trykke på for å logge meg på windows, dette hadde jeg ikke før. Jeg ønsker at windows skal starte opp så hurtig som mulig uten dette. Hvordan får jeg det vekk? Lenke til kommentar
alec1 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Start -> Kjør -> control userpasswords2 -> Huk av "Brukere må angi et brukernavn og passord ...." Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Ja det fungerte det. Tusen takk. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Når du vekker opp dataen fra skjermsparermodus så kommer også mitt brukernavn opp på skjermen, er det mulig å få dette også vekk, slik at når jeg aktiverer mus/tastatur så er jeg på desktoppen med en gang? Lenke til kommentar
Peat Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Høyreklikk skrivebord --> Egenskaper --> Skjermbeskytter. Der huker du bort "Passordbeskyttet gjennopptakelse" Eventuelt klikk på Strøm (nede til høyre) --> Avansert, og huk vekk "Krev passord når..." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå