Gå til innhold

GamerPc u/skjerm 9500kr (Skal bygge selv)

Anbefalte innlegg

Hadde tenkt å oppgradere denna gamle kassa av en pc, men fant ut at det er bedre å kjøpe en ny som holder en stund fremover. Har nå tenkt til å bygge selv. :) Har sett masse rundt på forskjellige nettbutikker etter deler, og jeg "skrudde" sammen denne. Og fant en ekstern harddisk også :)

Men hvilket Operativsystem bør jeg satse på ?

Og hvordan vil denne takle spill, og hvordan er ytelsen i forhold til pris ?

Litt mye spørsmål på en gang, men jeg håper at det er noen her på forumet som gidder å svare siden jeg ikke har så mye peiling på Hardware:)

Takker for alle svar og er åpen for det meste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du kan kutte ut er eksternt lydkort siden det er lydkort på hovedkortet.

Du kan også gå ned til 8800 gt, de 500 kronene som det er i mellom gt og gts er ikke verdt pengene.

Den vil takle alle spill som er nå. Vil kjøre crysis ganske bra.

Ville nok ha tatt vista, tror det er framtiden. Tviler på at det er så mange spill fremmover som kommer til å gå på xp.

Lenke til kommentar

Bruker

Gruppe: Medlemmer

Ble medlem: 25/03-2008

Medlem nr.: 156941

Okei smile.gif

Men jeg har et spørsmål om den eksterne harddisken. Hva er forskjellen på disse to ? De har jo like mye plass, men hvorfor er prisen så forskjellig ?

WESTERN DIGITAL Digital My Book Essential Edition 2.0 500GB USB2.0

og

WESTERN DIGITAL Digital Elements Portable 500GB USB2.0

det er fordi denne harddisken kan kjøre i windows xp/ og vista

WESTERN DIGITAL Digital My Book Essential Edition 2.0 500GB USB2.0

mens den andre kan kjøre i windows 2000 og xp ikke vista

Lenke til kommentar

ser jo bra ut den, men når jeg skal ha operativsystem i tilleg, og G5+G15 blir det jo oppi 9500? Er det verdt å bruke så mye på datan ?

EDIT: veit at det står 9500 på "overskriften" men det hadde vert fint å presse prisen ned så mye så mulig :)

Endret av Faleide
Lenke til kommentar

kommer jo an på hvor god du vil ha den da. kan sikkert være litt mye å bruke på en pc siden,jeg bestillte den pcen min for å få noe bra for pengene. mange skal jo ha det beste. men det koster jo mer og mer penger. men mann får billigere pcer framover.

det er opp til deg skjølv hvor mye du ville brukt på en pc. hvis du bruker sirka 8000kr da. så har du jo noe penger til overs som du kan kjøpe noen ting du trenger...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...