Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Halla Dama mi er jomfu, so am I. Men når jeg fingret henne sist, så fikk jeg to fingre inn i vaginaen hennes. Uten at det gjorde særlig vondt for henne. Leste et sted at, om man får inn to fingre, så har hinna sprukket, men stemmer dette? Hun har visst aldri begynt å blø under onanering før, og ikke når jeg har fingret henne heller. Hun driver ikke med riding og sånt, som vistnok kan sprekke den. Men siden jeg fikk inn to, betyr det at den er sprekt? Vi er 15 begge to. takk for svar Lenke til kommentar
Romhelten Spiff Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 trenger ikke bety noe. Noen er tøyelig, andre er ikke så tøyelig. Er dama aktiv i sport og hesteridning er det stor (?) sjanse for at jomfruhinna er sprukket. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 står jo at hun ikke driver med riding Lenke til kommentar
Romhelten Spiff Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 står jo at hun ikke driver med riding Oj, leste visst litt fort Trodde det sto "Hun driver med riding og sånt, som vistnok kan sprekke den." Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Har det egentlig noe å si? Utrolig mange som er veldig opptatt av den, virker det som... Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Det er ikke så rart han lurer på det da. Om du klarer å få to fingre inn i ho, har den antakelig sprukket. Bruker hun O.B er det nok ganske sikkert at den har det. Unge jenter er ofte litt trange i skjeden, men den vil helt garantert ha plass til pikken din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg