tsghost Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Har problemer met at PCn ikke oppdager min 500gb WD MyBook Essential Edition når jeg kobler den i USB porten. Har testa i 4 forskjellige USB porter, og sjekka at alle kabler står ordentlig koblet i, men det skjer fortsatt ingenting noen steder. Noen som vet hva som må gjøres? Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Min Datamaskin - Egenskaper - Maskinvare - Enhetsbehandling. Står det noen gule spørsmålstegn når du kobler til harddisken? Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Du kan prøve å høyreklikke min datamaskin\behandle velg enhetsbehandling og velge skann etter hardware changes(har engelsk versjon). Eller legge enheten til manuelt gjennom Kontrollpanel\Add hardware og ikke velg de automatiske alternativene men se om du finner MyBook i listen over hardware gjennom veiviseren. Endret 25. mars 2008 av Knopfix Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Har problemer met at PCn ikke oppdager min 500gb WD MyBook Essential Edition når jeg kobler den i USB porten. Har testa i 4 forskjellige USB porter, og sjekka at alle kabler står ordentlig koblet i, men det skjer fortsatt ingenting noen steder.Noen som vet hva som må gjøres? Kom opp bilde av en gul trekant med et utropstegn inni så sto det "ukjent enhet" ved siden av. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ser ut til å være et driver problem,prøv å avinnstaller i enhetsbehandling og oppdater driveren. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 en på jobben min hadde div problemer med usb, han måtte til slutt bare reinstallere windows.. mp3spillere og slikt funket, men ikke disk, m.m. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Prøv å test Data lifeguard diagnostic for Windows fra denne linken: http://support.wdc.com/download/index.asp?...d=18&swid=3 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Prøv å test Data lifeguard diagnostic for Windows fra denne linken: http://support.wdc.com/download/index.asp?...d=18&swid=3 Takk! Funka plutselig med en gang jeg innstallerte det programmet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå