Gå til innhold

hørte .ORG er gratis men hvordan fungerer det?

Anbefalte innlegg

fikk ein ide om og laga ein klan i cs 1.6 men probleme var det hadde vore veldi kult og laga ei nettside om klanen og så skal eg ha eit lan som skal ver veldi stort men det hadde jo vore bedre med ei nettside folk kan lesa om det OSV men hvordan registrerer eg meg eller du kan vel si hvilken side registrerer eg meg???? og hvordan lager eg ei nettside på .org??? tenkte og spør dere som har noko ved i huet som eg ikkje har om internett . HeHe hadde vore fint med lit hjelp :p

er ikkje den skarpaste kniven i skuffa til og skriva med :p

Endret av dangaute4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

.org er ikke gratis nei, men følger av og til med et webhotell som Lomz sier. Jeg vil anbefale deg å sjekke ut noen webhotell for å finne ut hvilken løsning som passer best for deg. Domeneshop.no er et veldig fint firma, som har god kvalitet, brukervennlighet og service. Det skal dog sies at de ikke kan konkurrere med utenlandske firmaer når det gjelder lagringsplass.

Om det er en mindre seriøs klan, vil jeg regne med at dere klarer dere fint med en gratis løsning. Free-webhosts.com lister en enorm mengde gratis tjenester for webhosting, men da må du nok klare deg uten eget domene. Er du absolutt oppsatt på et gratis domene er .tk-domener helt gratis, men jeg vil ikke anbefale å bruke et slikt siden mange er skeptisk til .tk-sider - og det er egentlig ikke særlig rart, siden det er den domene-endelsen i verden som blir mest brukt til spredning av virus.

Endret av Horrorbyte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...