Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Takle nei til svar

Anbefalte innlegg

Sliter litt med at dama mi sier nei til sex, og hun tar sjelden initiativ til sex lenger.

Dette gjør at jeg føler meg langt i fra tiltrekkende, og får litt dårlig selvtillit.

Hvis hun sier nei, så blir jeg fort sur osv. Hva kan jeg gjøre for å takle dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan bli så sur du bare vil, men det vil ikke hjelpe. Slik er damer, etter en stund i et fast forhold finner de ut at sex ikke er gøy lengre. Det mest effektive er for deg og gjøre deg så attraktiv som mulig, trene, nye klær, samt gjøre noe annet enn å sitte forran datan, tv'n.. osv. Hvis du kombinerer dette med og ikke vise noen form for sexlyst overfor henne så er du garantert og få napp! Det er ingenting som tenner en jente så mye som en kar som ikke har lyst på henne.

:fun:

Lenke til kommentar
Du kan bli så sur du bare vil, men det vil ikke hjelpe. Slik er damer, etter en stund i et fast forhold finner de ut at sex ikke er gøy lengre. Det mest effektive er for deg og gjøre deg så attraktiv som mulig, trene, nye klær, samt gjøre noe annet enn å sitte forran datan, tv'n.. osv. Hvis du kombinerer dette med og ikke vise noen form for sexlyst overfor henne så er du garantert og få napp! Det er ingenting som tenner en jente så mye som en kar som ikke har lyst på henne.

:fun:

Der har vi svaret :!: Du har rett, jenter er så vant til å få det slik de vil.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Sliter litt med at dama mi sier nei til sex, og hun tar sjelden initiativ til sex lenger.

Dette gjør at jeg føler meg langt i fra tiltrekkende, og får litt dårlig selvtillit.

Hvis hun sier nei, så blir jeg fort sur osv. Hva kan jeg gjøre for å takle dette?

Du kan for eksempel slutte å fortelle deg selv at du er lite tiltrekkende. Så kan du også fortelle henne hva du føler når hun avviser deg. Om hun likevel velger å fortsatt avise deg så får du respektere det og heller kanskje speide etter noe annet.

:)

Lenke til kommentar

Lyst til å vite hva problemet virkelig er?

Check this:

De förste gangene man har sex er det nytt og spennende. Dette vil vare gjennomsnittlig 2-3 måneder för sexen blir "dårligere". Det er enkelt og greit pga mangel av variasjon og dominanse i senga. Jeg hadde AKKURAT det samme problemet med X-dama når vi var sammen, för jeg virkelig satte meg ned og tok tak i denne delen av livet mitt.

Ta å vär dominant. Ikke ta nei for et svar og bare TA hun.

Det nytter ikke å snakke logikk med damer om sex. De vil bare ikke skjönne det. Du kan ikke fremkalle fölelser (les:Kåtskap) ved å snakke om det. Hun vil i verste fall gi deg sympatisex som ikke blir bra.

Her er det du skal fokusere på:

Change her mood, not her mind.

Pick-Up-Artist

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Høres ut som en litt risikabel fremgangsmåte.

Og når hun har gått trøtt på å bli sjarmerende voldtatt, hva da? Få henne til å springe rundt i hagen med klesklyper i brystvortene, mens man holder farten oppe med å avfyre hagleladninger etter henne?

Lenke til kommentar
Høres ut som en litt risikabel fremgangsmåte.

Og når hun har gått trøtt på å bli sjarmerende voldtatt, hva da? Få henne til å springe rundt i hagen med klesklyper i brystvortene, mens man holder farten oppe med å avfyre hagleladninger etter henne?

Haha!

Edit: Jeg tror PUA har et godt poeng! Ikke la det hele høres ut som om hun kan gjøre deg den "tjenesten" å ha sex med deg.

Endret av Tirumtei
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Du misforstår. Det er forskjell på dominanse og voldtekt. Sheesh

Javel, men nå karakteriserte jeg det som en "sjarmerende" voldtekt. Kan være at noen få liker den type dominans, men det betyr ikke at det er et godt råd for den som spør her. For å gi slike aparte råd synes jeg man bør kjenne mennesket ganske så godt. For å trekke dette enda videre så skal man være veldig varsom med å gi noen som helst slags råd, og heller forme det som et forslag/erfaring, og ikke et råd, fordi man kan ta i fra ansvaret fra den somn eier problemet.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...