Gå til innhold

Nedgradere Vista til XP


Moj0

Anbefalte innlegg

I fjor kjøpte jeg meg en HP data som dessverre hadde Windows Vista Home Basic.

Jeg er veldig missfornøyd med Vista og kjøpte meg en XP Professional, men så var det problemet med å nedgradere. Jeg prøvde å boote disken med XP Cden i men da kom det opp at jeg ikke hadde noen "floppy" eller noe sånt.

 

Da var det på tide å prøve å slette via "Ledetekst"

Joa, jeg skreiv "format c:" men da kom dette opp:

11c8n79.jpg

 

Er det noen som vennligst kunne ha hjulpet meg med dette?

 

 

- Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke hva den spesifikke feilmeldingen du fikk var, men.

 

Dersom din hdd, er sata trenger XP drivere til disken. Disse lastes vanligvis fra diskett (floppy) under installasjon [trykk F6 mener jeg å huske det var].

 

Dersom maskinen ikke har diskettstasjon og du vet at det er dette som er problemet kan du ta et søk på "slipstreame drivere til Xp" her på forumet.

 

For all del IKKE formater disken du kjører operativsystemet fra selve operativsystemet. Det er å be om problemer.

Lenke til kommentar
Dersom din hdd, er sata trenger XP drivere til disken. Disse lastes vanligvis fra diskett (floppy) under installasjon [trykk F6 mener jeg å huske det var].

 

Dersom maskinen ikke har diskettstasjon og du vet at det er dette som er problemet kan du ta et søk på "slipstreame drivere til Xp" her på forumet.

 

det var omtrent dette svaret jeg mener har kommet X antall ganger og som det burde være mulig å finne i ett titalls varianter med ett søk...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...