fredderen Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Her er noen bilder jeg tok i dag! Ligger ut 2 versjoner av vært bilde. En høy res versjon og en lav res varsjon Efix på det første bildet: F-stopp: f/13 Eksponeringstid: 1/125 sek. ISO-100 Eksponeringsavik: 0 trinn Brennvidde: 230mm Målingsmodus: Gjennsomsnitt Efix på bilde nummer to: F-stopp: f/11 Eksponeringstid: 1/200 sek ISO-100 Brennvidde: 300mm Målingsmodus: Gjennomsnitt Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Stil oppløsningen på bildene før du legger de ut, så blir vi andre her veldig glade:) Når det gjelder bildene synes de ble for kjedelige. Komposisjonsmessig fungerer de, men det er liksom ikke så veldig interessant. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Jo, det du sier er sant nå som jeg ser nærmere på bildene. Jeg syns selv det var litt stilig med solen som gir gjenskin i dråpene på bilde nummer en. Jeg hatt skikkelig kamera i 3 uker så er ikke så proff enda ... Jeg skal prøve meg litt mer frem og finne noe som funker=) Endret 25. mars 2008 av fredderen Lenke til kommentar
Matsest Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ser du har brukt ganske stor brennvidder, men siden det er dråpene du prøver å få i fokus, så kunne du kanskje gått litt nærmere og brukt enda litt kjappere lukker tid. Muligens croppet bildet litt, slik de er nå. Men stå på videre! Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Objektivet ditt fortegner (på det øverste bildet, i alle fall). Det er ikke lurt å bruke et objektiv som fortegner når man jobber med geometri. Ellers var det helt greit å se på, men det mangler litt før det blir interessant å se på. Farger? Skarphet? Utsnitt? Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Greie bilder, men virker lite gjennomtenkt. Snapshot hvis du skjønner... "Oi, et gjerde med dråper. Tar et par bilder og stikker". Blir ikke så fotografisk kunstnerisk og estetisk. Vil anbefale å tenke litt nøyere igjennom bildene, for det er fine dråper, ingen tvil om det, men hadde du fått dråpene i vasken med en pen bakgrunn og bra fokus ville bildet blitt i en annen klasse.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå