eirik_lol Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Jeg veier 62 kilo og trener styrketrening 3 ganger i uka. Hvor mange ganger daglig og hvor mye proteinpulverr trenger jeg å få i meg? Jeg har denne typen: http://www.proteinfabrikken.no/aspx/produk....aspx?plid=1905 Endret 25. mars 2008 av eirik_lol Lenke til kommentar
eirik_lol Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Kommer an på kosten din. ok, her er ca. hva jeg spiser i løpet av en dag. Frokost: 4 brødskiver med ost, syltetøy eller honning. Lunch: 2 brødskiver med skinke eller leverpostei. Lunch2: 2 brødskiver med gulost. Middag: Blantannet Kjøttdeg, Kyllingbryst(1og en halv), fiskefillet(1), karbonader(ca.2) med ris, pasta eller poteter ved siden av. Kvelsmat: 3 brødskiver med forskjelig pålegg. Endret 25. mars 2008 av eirik_lol Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ikke ta pulver før du har ryddet opp i det kaoset. Søk litt etter kosthold. Les. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå