tadcomp Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Mange steder ser jeg at det er tatt screenshots på PC-en, f. eks. feilmeld. og sånt... Hvordan tar man screenshots? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Dersom du ser på tastaturet ditt, så ser du der piltastene dine sitter. over dem er det 6 taster tett i tett, men dersom du ser på en av de tre som er over de igjen, ser du en knapp som det står "Prt Scr" eller "PrintScreen" på. Trykker du på denne tasten, vil det nåværende bildet være lagt i minnet på maskinen. Det du da kan gjøre er å åpne f.eks paint, og velge "lim inn" eller trykke Ctrl+v og vips så har du et skjermbilde Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Kan jo også legge til at dersom du trykker Ctrl+PrtScr, vil det aktive vinduet legges i minnet istedet for hele skjermbildet. Men dette går jo også ann å regulere i paint..... :wink: Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 26. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2003 Takker så meget, må bare ha et "bevis" for at jeg har 528 i "Participation Level" på KaZaA Lite!!! Lenke til kommentar
COMPstomp Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Participation Hack er en fin bil .. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Sikkert ikke finere enn Toyota 2000GT '65-model Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Takker så meget, må bare ha et "bevis" for at jeg har 528 i "Participation Level" på KaZaA Lite!!! Øh, lol? Jeg har 1000 Lenke til kommentar
piff Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 ctrl+alt+printscreen i xp...norsk iallefall..for kun aktivt vindu.. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 HAH! jeg vet ikke hva jeg har (slå den) og ikke vet jeg hvordan jeg finner det ut Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Det står helt oppe, midt på skjermen elns. Har 1, tror jeg.. Hadde 1000 før, men det var jo litt juksing.. :-) Lenke til kommentar
Frustrert Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Gjelder dette også for kazaa lite også?? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 27. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2003 Hvis du går inn på KaZaA Lite og ser nederst, den nederste linjen, der står det: My Participation Level: Deity (578), Downloads 3, Uploads 0 Akkurat i skrivende stund stemmer dette... Lenke til kommentar
Frustrert Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Jeg har en gammel versjon av kazaa lite, og det står ingenting om "my Participation level" det står bare om uploads og downloads.. Hva er fordelen med høy Participationlevel`? skal teste å innstalere nye kazaa lite nå. Lenke til kommentar
Frustrert Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 aha nå innstalerte jeg den nyeste kazaa lite ver. og nå kom det: "my participation level: supreme being (1000)". Hva vil dette si i praksis? Vil jeg f.eks. ha tilgang til folk med bedre hastighet osv... Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Participation level blir brukt for at de som uploader mest skal få downloade mest. Hvis du har høy participation level, kommer du foran de med lavere score enn deg hvis det er kø på en fil. Du får høyere participation level jo mer du uploader. Lenke til kommentar
Frustrert Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Føler meg egentlig litt skyldig for å ha juksa sånn, men sia jeg ikke kommer til å innstalere vanlig kazaa, så har jeg vell ikke noe valg. Dessuten deler jeg 50gb hele natta men jeg sover så samvitigheten er ok den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå