Evju Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Hei. Vurderer å kjøpe ny prosessor til maskinen min (en E8400 for spesielt interesserte), men har hørt at det er en del problemer med denne prosessoren i samspill med hovedkortet mitt. Lurer derfor på om jeg har muligheten til å kjøpe prosessoren, pakke den ut og teste den i maskinen min, og returnere den dersom den ikke fungerer? Eller vil dette telle som at "varen er tatt i bruk, som min egen"? Planlegger selvfølgelig å kjøpe over nettet. Endret 25. mars 2008 av Evju Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Ville ha tatt kontakt med nettbutikken før du gikk til innkjøp. Meningene her er veldig delte, og så vidt jeg vet er det ikke noen klar rettspraksis på dette. Ja, det er klart du skal få testet produktet. På en annen side er det mange som mener at det vil forringe varen dersom du setter den på (kjølepasta smøres utover). Da oppstår det ofte en konflikt. For å være helt safe kan du bruke en annen kjøler. Da vil du ikke ha forringet varen. De kan ikke nekte deg angrerett for at du har åpnet varen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå