Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tele2's nye utbyggningsområder...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har merket meg at tele2 har billig adsl. Siden jeg har bluecom og fikk en regning fra dem nå som gjelder 3 månder fremeover som var i "full pris". Så sendte jeg en mail til dem og spurte om de kommer til å gjøre noen forandringer på pris/hastighet.

Svar på mail:

------------------------------------------------------------------------

Hei.

Bluecom vurderer om dagen på å sette ned prisen på ADSL.

Dette vil i tilfelle også gjelde eksisterende kunder.

Jeg har ikke noe mer informasjon om dette for øyeblikket.

-------------------------------------------------------------------------

Jeg mener å ha lest at tele2 billige adsl tilbud kun er tilgjengelig på spesielle plasser der det er billig å "leige" kabler for tele2. Plasser der det allerede ligger svært gode fiberoptiske kabler. som f.eks i nærheten av svenskegrensa. Stemmer dette?

Husker ikke helt hvor jeg leste dette...muligens på digi.no

Lenke til kommentar

Eg kan få Tele2 Adsl.

Eg bur i Sogn Og Fjordande nærmare bestemt Florø(Norges vestligaste by).

synst det var rart att eg kunne få siden vi bur så avsides og nokken sa att tele2 bygde ut der det var billige kabler,tviler på att det er her.

Lenke til kommentar
Eg kan få Tele2 Adsl.

Eg bur i Sogn Og Fjordande nærmare bestemt Florø(Norges vestligaste by).  

synst det var rart att eg kunne få siden vi bur så avsides og nokken sa att tele2 bygde ut der det var billige kabler,tviler på att det er her.

Det finnes fryktelig mye fiber i norge utenfor Telenor sin kontroll og på en så stor plass som du bor på finnes det antagelig endel alternativer.

Lenke til kommentar
Tele2 tilbyr nå ADSL til alle byer/tettsteder med mer enn 20.000 innbyggere....

Jeg bor midt i Bærum med 100 000 innbyggere og kan ikke få Tele2 :grumpy:

Heller ikke Telenor, Tiscali eller Telenor Avidi. Kanskje en vakker dag First :D (40 interesserte på sentralen). Bluecom og Nextgentel, derimot kan levere, det er umulig å få noe fornuft ut av NGT når du har spørsmål, Og ikke svarer de på e-post. Jeg vet ikke om jeg tar sjansen på dem...

Lenke til kommentar
Tele2 tilbyr nå ADSL til alle byer/tettsteder med mer enn 20.000 innbyggere - og ca. 10 mil radius ut fra disse stedene. Dette betyr ca. 90% av alle husstander i Norge.

bor 2mil fra lillestrøm, med flere tettsteder på veien, men bredbånd, nei det er det bare Catch som leverer...

Lenke til kommentar
Du kan få ADSL på ditt telefonnummer 769xxxxx

Fyll ut bestillingsskjema i tre deler for å bestille ditt ADSL-abonnement idag.

Det får jeg opp når jeg skjekker, men når jeg bestiller kan de ikke levere ADSL til meg

Lenke til kommentar

LØGN!

Jeg bor 300 meter fra Trondheims-grensen, 1 mil fra Trondheim sentrum, går jeg 3 km til høyre er det ADSL, går jeg 3km til venstre finner jeg ADSL... dvs. jeg er i en liten boble uten ADSL omgitt av bredbånd... grrrr... jeg vet det er en konspirasjon! vedder på at det er den hora av en ordfører i Malvik som kan for det... grrr....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...