vikingkylling Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Har man ikke sett noen av filmene er det vel egentlig opp til deg hvor du starter. Episode 1-3 vil avsløre en del viktige ting fra 4-6, og 4-6 vil avsløre noen viktige ting fra 1-3. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 29. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2008 Ja jeg har allerede begynt å se 4-6, så det er ikke noen vei tilbake nå. Neste blir nummer 6, gleder meg! Tror jeg må spille gjennom KOTOR også snart, som hender 4000 år før Episode I. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Det er vel egentlig 4000 år før episode IV Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Akkurat dette med at de liksom har satt det 4000 år før er bare teit synes jeg. Altså jeg liker KOTOR jeg også men de kunne funnet en tid ikke så langt før å sette spillet it. Når man ser på teknologien i spillet så ser ikke det akkurat ut som det ble laget 4000 år før den teknologien man ser i filmene. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Store tidssprang behøver ikke nødvendigvis betyr stor teknologisk utvikling. Under de rette forholdene kan man heller ha en tilbake gang i teknologion. Spessielt i Star wars der det er mulig at hele planeter og sivilisasjoner går under. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Store tidssprang behøver ikke nødvendigvis betyr stor teknologisk utvikling. Under de rette forholdene kan man heller ha en tilbake gang i teknologion. Spessielt i Star wars der det er mulig at hele planeter og sivilisasjoner går under. Jo men alikevel.. så liten forskjell på over 4000 år virker da litt søkt synes du ikke? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Nei, hvorfor det? Dette er en helt annen galakse med andre forutsetninger, filosofier, tankegang, livssyn osv enn vår egen verden. Republikkens historie går tilbake 25 000 år. Teknologi og vitenskap når metningspunkter pga mange faktorer, som f.eks. krig, religion og langvarig apati grunnet dysfunksjonelt samfunnstruktur. Vi ser jo at teknologien blir "dårligere" når Imperiet tar over, ikke ulikt en slags overgang fra Antikken til Middelalderen (som ikke var så ille som man skulle tro, men poenget er det samme). Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Ja jeg skjønner, jeg gir meg på det. Lenke til kommentar
frds Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Har en kompis som jeg skal se Star wars på nytt med, men han nekter og se de 4 - 5 - 6 - 1 - 2 - 3 og han vil heller se de 1-2-3-4-5-6. tull er det. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Tenker å kjøpe meg Bluray utgaven av Star Wars, sett alle filmene, dog begynner å bli en god stund siden de ble sett sist, så sitter også lurer litt på hvilken rekkefølge jeg skal se filmene i. Virker som 4-5-6-1-2-3, altså slik de ble utgitt er den mest populære? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg kommer nok til å se alle episodene, med mindre de har mindre enn 7 i karakter på IMDB. Forresten, det er ikke Aniken, men Anakin Så du ser ikke film som har under 7 på IMDB? Det er ikke noe fasitsvar vet du, kun andre mennesker synspunkt på film. Det spørs hva man ser etter i en film. For min del stemmer det alltid med IMDB. Jeg kan se en film, og automatisk vite hvilken rating den har på imdb. Jeg liker selvfølgelig noen filmer som har dårlig rating, og misliker noen filmer som har høy rating. Men det er et fåtall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå