Padrel Skrevet 26. februar 2003 Del Skrevet 26. februar 2003 Hvor i registeret i win 98 ligger data om brukernavn og passord som automatisk dukker opp når man skal logge seg inn et sted? Jeg er primært ute etter å fjerne gamle brukernavn som kommer opp når man skal logge seg inn på websider. Dobbelklikker man på ruten brukernavnet skal skrives i, dukker det opp en liste med før brukte navn, og mange av disse vil jeg fjerne. Regner med at det er i registeret et sted. Håper jeg har forklart meg bra nok, og at noen vet:) Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 det er mulig du kan finne data om brukernavn hvertfall gjennom sisoft sandra. passord vet jeg dessverre ike. håper jeg hvertfall var til litt hjelp :oops: sandra kan lastes ned over nettet. bare å søke det 8) Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Liker Opera 7 med sin magiske Wand jeg da.. Lenke til kommentar
thorel Skrevet 27. februar 2003 Del Skrevet 27. februar 2003 Internet Explorer - Verktøy - Alternativer for Internet - Innhold - Autofullfør - Slett Passord Er det det du leter etter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå