MysticoN Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) hvor mye tror dere at askjene vil stige de neste 3-4 dagene i og med at spillet slippest i morgen. lurer på å slenge inn enn 10000 no og selge om et par dager med mulig fortjeneste?! Endret 22. mai 2008 av MysticoN Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Det kan enten gå rett opp eller rett ned etter release Personlig tror jeg det går opp i morgen men deretter kan det være veldig risky alt ettersom hvordan det blir mottatt. Endret 22. mai 2008 av Crossfire Lenke til kommentar
Colossus Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 (endret) Kan vel kanskje komme opp i rundt 60* 56-57 kr (Fredag, Mandag-Onsdag). Kan bli mer visst det kommer flere positive artikkler/nyheter om Funcom, hvem vet.. Og følg med på kursen minutt for minutt, særlig på starten av dagen så slipper du sånt Jo jo, men jeg sier bare at jeg bestillte på en søndag når jeg burde ha bestillt på Torsdag eller Fredag, da prisen var passe nok for min limit. Nå er løpe kjørt, I allefall for meg. EDIT: *(Så at prisen var 53,50) Endret 22. mai 2008 av Colossus Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Vil nok gå opp en del i morgen ettermiddag hvis EU launchen går like knirkefritt som US launch. Den fikk seg en god oppsving da. Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Kursen speiler jo meldinga om 800k spillere for nå, hvis/når FC sender melding om server upgrades blir det enda et hopp. Lenke til kommentar
Footy Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Noen som vet hvor mangle kopier av spillet som blir trykket opp nå i føreste opplag? Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 700k regular edition og 110k CE mener jeg å ha lest. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Og der solgte jeg meg ut. Nå tror jeg ikke det er mye oppside igjen i den aksjen. ...forlot skuta idag på 44,2. Er oppe i 54 kr nå. Ikke noe stress med å selge ennå. Dette spillet blir garantert en suksess. Når jeg var med fra 22 kroner og opp er det ikke unaturlig å sikre seg inn på det nivået. Har flere aksjeposter som ikke har vært i nærheten av den avkastningen. Og ikke en gang du kan vel blinke ut doblings-kandidater? Men sabla moro at launch har gått så bra. Da blir Funcom å regne med i fremtiden også. Endret 23. mai 2008 av tendilenz Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Har gått ned minimalt fram til nå siden starten av dagen. Har også snakket med mange som solgte seg ut i går. Det var vist alt for usikkert hvordan det ville gå i dag. Det kan jo gå begge veier. Hvordan tror dere det går frammover? Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Aksjen ligger på et vippepunkt, kan gå begge veier når hype fra lanseringen har lagt seg. Vanskelig å si. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Ned ned 6,9% til nå, etter den sure kløe osv. Er jo generell nedgang i dag, men overrasket over å finne dem på taperlisten. Sansynligvis gevinstsikring. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Aksjen dupper mellom 50 og 52, generelt, i dag. Tror det er forventet etter USA-lanseringen, og det er nok det som sagt at folk sikrer seg gevinst. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Aksjen dupper mellom 50 og 52, generelt, i dag. Tror det er forventet etter USA-lanseringen, og det er nok det som sagt at folk sikrer seg gevinst. tror dere at den kommer til å kommer seg noe lengre opp enn 53-54 de neste få dagene? Lenke til kommentar
saladin89 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg lurer på når de har tenkt til å lansere i Asia, tipper de får nok ganske mange brukere der også. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 FunCom vil nok konsolidere Age of Conan i USA og Europa først. Tipper at det går nok til høsten før vi hører mer om Asia, da spillet må patches opp skikkelig for å bli godt mottatt i det enorme Asia-markedet. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 en i klassen investerte 15 000, nå har han tjent over 10 000. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Om han kjøpte seg inn da FC-aksjen var nede på 20-tallet har han nok hatt gode muligheter for å tjene penger, ja. Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 en i klassen investerte 15 000, nå har han tjent over 10 000. Var mange som tjente greie penger, jeg kjøpte på 20 tallet.. solgte når de paserte 40.. dobbla pengene, synd jeg ikke satt en uke ekstra hadde jeg tjent enda mer.. Men ingen tvil om at dagens kurs er veldig høy spesiell med tanke på alle bugsene som enda finnes i spillet Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Men ingen tvil om at dagens kurs er veldig høy spesiell med tanke på alle bugsene som enda finnes i spillet Har mine tvil til at små bugs i spillet påvirker aksjekursen. Det må være såpass mange og alvorlige bugs at det faktisk er noe potensielle kjøpere bryr seg om. Ut i fra det jeg har lest er bugs ikke noe problem. Men det gikk filleveien med aksjen i dag... Folk ble vel skremt når de hørte at det var kun 400 000 brukere. Men det vil vel mest sannsynlig bli en vesentlig økning av brukere de neste 1-2 ukene...? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 "Kun" 400 000 på under ei uke? Det var harde ord ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå