Gå til innhold

Noen som tror på Funcom-aksjer?


Malakai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan vel kanskje komme opp i rundt 60* 56-57 kr (Fredag, Mandag-Onsdag). Kan bli mer visst det kommer flere positive artikkler/nyheter om Funcom, hvem vet.. :hmm:

 

Og følg med på kursen minutt for minutt, særlig på starten av dagen så slipper du sånt

Jo jo, men jeg sier bare at jeg bestillte på en søndag når jeg burde ha bestillt på Torsdag eller Fredag, da prisen var passe nok for min limit.

Nå er løpe kjørt, I allefall for meg.

 

EDIT: *(Så at prisen var 53,50)

Endret av Colossus
Lenke til kommentar
Og der solgte jeg meg ut. Nå tror jeg ikke det er mye oppside igjen i den aksjen. ...forlot skuta idag på 44,2.

Er oppe i 54 kr nå. :p

Ikke noe stress med å selge ennå. Dette spillet blir garantert en suksess.

Når jeg var med fra 22 kroner og opp er det ikke unaturlig å sikre seg inn på det nivået. Har flere aksjeposter som ikke har vært i nærheten av den avkastningen. Og ikke en gang du kan vel blinke ut doblings-kandidater?

 

Men sabla moro at launch har gått så bra. Da blir Funcom å regne med i fremtiden også.

Endret av tendilenz
Lenke til kommentar
en i klassen investerte 15 000, nå har han tjent over 10 000.

 

Var mange som tjente greie penger, jeg kjøpte på 20 tallet.. solgte når de paserte 40.. dobbla pengene, synd jeg ikke satt en uke ekstra hadde jeg tjent enda mer..

Men ingen tvil om at dagens kurs er veldig høy spesiell med tanke på alle bugsene som enda finnes i spillet

Lenke til kommentar
Men ingen tvil om at dagens kurs er veldig høy spesiell med tanke på alle bugsene som enda finnes i spillet

Har mine tvil til at små bugs i spillet påvirker aksjekursen. Det må være såpass mange og alvorlige bugs at det faktisk er noe potensielle kjøpere bryr seg om. Ut i fra det jeg har lest er bugs ikke noe problem.

 

Men det gikk filleveien med aksjen i dag... :( Folk ble vel skremt når de hørte at det var kun 400 000 brukere. Men det vil vel mest sannsynlig bli en vesentlig økning av brukere de neste 1-2 ukene...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...