Gå til innhold

Noen som tror på Funcom-aksjer?


Malakai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer å kjøpe en del aksjer selv jeg nå. Men ser at den har gått litt opp og ned den siste tiden. Noen som tror at den vil falle mer nedover? Isåfall kjøper jeg dønn :) Men lansering er i morgen? Da vil vel sansynligvis ikke kursen falle noe mer i dag vel? For å så stige enda mer de kommende ukene? Shit, vanskelig. Skulle investert i Februar.

Lenke til kommentar
Ikke nødvendigvis. Men den er det i utgangspungtet.

 

Og hvordan fikk du kjøpe kun 25 aksjer?

 

Siden de fleste aksjer( som Funcoms aksje ) har en absolutt minimumsgrense på 500?

 

Vunnet de 25 på bingo? :p

 

Personlig har jeg aldri eiet en funcom aksje, så hvorfor spør du meg?

 

Når selskaper feks kjører splitter, omvendt splitt, fusjon osv danner det seg muligheter for å få et antall aksjer som ikke passer i forhold til børspost.

Disse må jo også kunne selges, dermed kan de også kjøpes.

Lenke til kommentar

Wow, visste ikke det var en tråd om Funcom aksjer her. Nå kan jeg endelig klage og syte! :p

 

Here goes...

Pokker ta! Bestillte faktisk en aksjepost forrige Søndag, men ble aldri kjøpt fordi prisen steg kraftig på Mandag. Der røyk det mange potensielle kroner. :thumbdown:

What did we learn? KJØP NÅR DU KAN!

Lenke til kommentar
Wow, visste ikke det var en tråd om Funcom aksjer her. Nå kan jeg endelig klage og syte! :p

 

Here goes...

Pokker ta! Bestillte faktisk en aksjepost forrige Søndag, men ble aldri kjøpt fordi prisen steg kraftig på Mandag. Der røyk det mange potensielle kroner. :thumbdown:

What did we learn? KJØP NÅR DU KAN!

Og følg med på kursen minutt for minutt, særlig på starten av dagen så slipper du sånt :)

Lenke til kommentar
Wow, visste ikke det var en tråd om Funcom aksjer her. Nå kan jeg endelig klage og syte! :p

 

Here goes...

Pokker ta! Bestillte faktisk en aksjepost forrige Søndag, men ble aldri kjøpt fordi prisen steg kraftig på Mandag. Der røyk det mange potensielle kroner. :thumbdown:

What did we learn? KJØP NÅR DU KAN!

Og følg med på kursen minutt for minutt, særlig på starten av dagen så slipper du sånt :)

 

Ossen følger man med på aksjer pr. min?

Lenke til kommentar
Om du har en nettbank som har aksjetrader-funksjon kan du følge med. Men forsinkelsen på denne (tilsvarende oslobors.no) er vanligvis rundt 15 minutter. Må nesten være megler selv for å ha realtime-oversikt med aksjekursen.

Det går fint ann å kjøpe seg real time oppdatering fra de fleste aksjehandlere.

Lenke til kommentar
Ikke nødvendigvis. Men den er det i utgangspungtet.

 

Og hvordan fikk du kjøpe kun 25 aksjer?

 

Siden de fleste aksjer( som Funcoms aksje ) har en absolutt minimumsgrense på 500?

 

Vunnet de 25 på bingo? :p

 

vist det er meg du snakker om.

 

kjøpte først 25 når de var på 24 kr, og 25 til når de var på 30. angrer egentlig at jeg ikke kjøpte mer men hadde ikke så alt for mye penger på den tiden, og var litt skeptisk til aksjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...