[email protected] Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg har Adobe photoshop på en pc. Kan jeg på en eller annen måte brenne dette programmet, legge det på en cd, og så over på den andre PC-en? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Du kan brenne programmer på en cd på samme måte som musikk, bilder , video, og dokumenter. Hvor har du gjort av orginal-cden til Photoshop ? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hvis du tenker på å få med deg alle innstillinger og slikt, må du bruke f.eks et program som dette: PCmover. Er dette fordi du har mistet installasjons mediet? Det er jo mulig å be om ny cd/dvd. Lykke til. atlef. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Hvis du tenker på å få med deg alle innstillinger og slikt, må du bruke f.eks et program som dette: PCmover. Er dette fordi du har mistet installasjons mediet? Det er jo mulig å be om ny cd/dvd. Lykke til. atlef. Disken er borte forlengst. Fant igjen boksen med instruksjonsbøker etc, men det hjalp ikke. Jeg la HELE mappen kalt Adobe over på en CD, la den inn på laptoppen og startet. Photoshop kom opp, men fikk bare beskjed om at jeg manglet navn og noen andre greier, og at programmet måtte slås av. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 (endret) Vel som du fant ut, dette må gjøres med et program, for å få med disse innstillingene. Hvorfor ikke laste ned installasjonen fra Adobe og bruker nøkkelen din? Bestill fra Adobe eller tester PCmover, som nevnt. atlef. Endret 26. mars 2008 av atlef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå