Gå til innhold

Har to Biltema metanolrødspritflasker hjemme.

Robocoop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.biltema.no/info/news_b.asp?iSec...;iItemId=140673

Har en hel liter og en halvflaske av disse. Hva skal jeg gjøre?

Merket med 36-1545 begge to.....' Er det noe morro man kan gjøre med metanol?

Hva er straffen for å lure en alkis?

he,he......

1. Hva du skal gjøre er opp til deg selv. Biltema vil at du skal levere dem inn.

2. Er ikke mye morro med metanol nei. Etanol er den morsomme versjonen.

3. Spør du egentlig; "Hva er straffen for å drepe en alkis?" ..eller ?

Lenke til kommentar

OMG media ovedriver så sinnsykt! "Denne rødspriten er farlig og bør leveres tilbake så fort som mulig" hørte jeg på radioen her om dagen. Jeez, den er jo ikke farlig! det står jo at du ikke skal drikke det på flaska. Jeg mener, plumbo er farlig å spise/drikke det og, men det betyr vel ikke at du ikke kan rense dassen din om den blir tett.. Bruk rødspriten til det den skal brukes til.

Lenke til kommentar

Metanol har stort sett de samme egenskapene som etanol, og er litt mer flyktig. Altså kan du gjøre nøyaktig det samme med feil rødsprit som med riktig rødsprit.

Edit: Du skal ganske beinhard hvis du drikker rødsprit. Fy feite satan så bittert det smaker.

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
Metanol har stort sett de samme egenskapene som etanol, og er litt mer flyktig. Altså kan du gjøre nøyaktig det samme med feil rødsprit som med riktig rødsprit.

Edit: Du skal ganske beinhard hvis du drikker rødsprit. Fy feite satan så bittert det smaker.

Fikk litt på leppene en gang jeg skulle blåse gjenom ei dyse og det smakte ikke noe særlig nei, smaken gikk jo heller ikke bort på noen timer heller :S

Lenke til kommentar
OMG media ovedriver så sinnsykt! "Denne rødspriten er farlig og bør leveres tilbake så fort som mulig" hørte jeg på radioen her om dagen. Jeez, den er jo ikke farlig! det står jo at du ikke skal drikke det på flaska. Jeg mener, plumbo er farlig å spise/drikke det og, men det betyr vel ikke at du ikke kan rense dassen din om den blir tett.. Bruk rødspriten til det den skal brukes til.

Sjølvsagt er den farleg, dessutan veit både eg du og media at det finnes mennesker som drikk raudsprit. Dessutan kan du være uheldig, barn kan få det i seg, andre kan få det i seg gjennom matlaging med stormkjøkken. Om du då ryngjer 113 og får beskjed om å gjere sånn og sånn, men så viser det seg at raudspriten inneheld metanol i staden for etanol kan det få dødeleg utfall.

Lenke til kommentar

Bruk det som det er beregnet. Om du lurer en alkis er du direkte tåpen ,med mindre du ønsker drap på samvittigheten. Evt lever tilbake og få pengene du betalte. Uansett så er ikke rødsprit beregnet for konsumering.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...