Erlendz Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Ser at Absoluttspill har 8stk på lager nå. Regner med det er etter at de har satt av ett til hver av oss som har forhåndsbestilt. Regner med det blir sendt i morgen. Får alltid spill de sender over natta, men blir kanskje ikke det nå. Pakken blir jo litt større enn vanlig siden det følger med ratt. Hmmm... Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 De har 7 stk nå Med tanke på at det er så få, så tipper jeg at de ikke teller med de som er satt av til forhåndsbestilling Jeg har bestilt, men status står fortsatt som: "Venter på varer" Jeg sendte absoluttspill.no en E-mail på mandag og spurte om dette med forhådnsbestilling, og de sa at de ville mest sannsynelig få inn spillet i dag, og sende det ut i morgen(Onsdag), siden posten har en leveringstid på 1-2 dager. Håper på å få spillet på Torsdag Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Fy faen jeg jubla nå Da får jeg sannsynligvis spillet senest fredag! Gleder meg sykt!! Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Samma her! Det kribler liksom! Endret 8. april 2008 av Disorder Lenke til kommentar
master_al Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Vet ikke hva jeg gleder meg mest til, Mario Kart eller det nybestillte Super Smash Bros Brawl Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Personlig syns jeg ssbb ikke er noe kult. Har aldri likt noen av spillene. Det blir bare kjedelig, og musikken gjør alt verre! Lenke til kommentar
frodozzer Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Fikk Brawl sist fredag og jeg kjøpte Mario Kart idag i en leketøy butikk faktisk (lenge leve Ålesund), er i himmelen jeg nå. I begge spillene syns jeg altfor mye ting skjer, f.eks i Mario Kart blir jeg nuked av 3 forskjellige ting samtidig. Blir fort frustrert. Endret 8. april 2008 av _Skeletor Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Mario kart er nr 1 å bli frustrert i! Har selv opplevd det uttallige ganger. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Fikk Brawl sist fredag og jeg kjøpte Mario Kart idag i en leketøy butikk faktisk (lenge leve Ålesund), er i himmelen jeg nå. I begge spillene syns jeg altfor mye ting skjer, f.eks i Mario Kart blir jeg nuked av 3 forskjellige ting samtidig. Blir fort frustrert. Lucky you! Mens vi som forhåndsbestilte det må vente lenger... "Bekrefter at Mario Kart Wii (inkl Wheel) er kommet på lager og sendes fra oss onsdag 09.04.2008." Yeah! Endret 8. april 2008 av qweac Lenke til kommentar
master_al Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Fikk Brawl sist fredag og jeg kjøpte Mario Kart idag i en leketøy butikk faktisk (lenge leve Ålesund), er i himmelen jeg nå. I begge spillene syns jeg altfor mye ting skjer, f.eks i Mario Kart blir jeg nuked av 3 forskjellige ting samtidig. Blir fort frustrert. Lucky you! Mens vi som forhåndsbestilte det må vente lenger... Lenge leve freeloader Ps: Tenkte på at han hadde kjøpt smash bros brawl og ikke mario kart wii Endret 8. april 2008 av master_al Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Fikk Brawl sist fredag og jeg kjøpte Mario Kart idag i en leketøy butikk faktisk (lenge leve Ålesund), er i himmelen jeg nå. I begge spillene syns jeg altfor mye ting skjer, f.eks i Mario Kart blir jeg nuked av 3 forskjellige ting samtidig. Blir fort frustrert. Lucky you! Mens vi som forhåndsbestilte det må vente lenger... Lenge leve freeloader Siktet til at han kjøpte Mario Kart i en lekebutikk flere dager før release, men samme gjelder også Brawl! Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 8. april 2008 Forfatter Del Skrevet 8. april 2008 Jeg syns det blir værdt å vente på det! Det er jo Fredag det blir lansert, så det blir helt supert å komme hjem fra skole og finne M kart i postkassa og ha hele helgen forran seg med M kart! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Jeg syns det blir værdt å vente på det! Det er jo Fredag det blir lansert, så det blir helt supert å komme hjem fra skole og finne M kart i postkassa og ha hele helgen forran seg med M kart! Satser på å finne det i postkassa når jeg står opp om torsdag, for så å ha hele torsdag, fredag og helga med Mario Kart! Er det forresten noen som vet om hver karakter i spillet har sitt eget spesialskudd slik det var på double dash? Endret 8. april 2008 av qweac Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 5 i VG. http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=518901 Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Gleder meg til Gamer sin anmeldelse Tipper 7/10. Dere som har det: Hvordan er online delen? Er de nye banene kule? Lenke til kommentar
aloras Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Fikk Brawl sist fredag og jeg kjøpte Mario Kart idag i en leketøy butikk faktisk (lenge leve Ålesund), er i himmelen jeg nå. I begge spillene syns jeg altfor mye ting skjer, f.eks i Mario Kart blir jeg nuked av 3 forskjellige ting samtidig. Blir fort frustrert. D'oh, og jeg som har bestilte fra absoluttspill nå Hvor kjøpte du det, og hva betalte du? Lenke til kommentar
mpitof Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Da har jeg fått en hyggelig mail fra Absolutt Spill! Kommentar til din ordre:Bekrefter at Mario Kart Wii (inkl Wheel) og Wii Wheel er kommet på lager og sendes fra oss onsdag 09.04.2008. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 .. Mario Kart Wii (inkl Wheel) og Wii Wheel .. Smør på flesk er fine greier Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) .. Mario Kart Wii (inkl Wheel) og Wii Wheel .. Smør på flesk er fine greier Sto ikke det til meg! Merkelig siden man skulle tro at de sendte ut samme mail til alle... "Bekrefter at Mario Kart Wii (inkl Wheel) er kommet på lager og sendes fra oss onsdag 09.04.2008." EDIT: Hmmm, kanskje han bestilte et ratt til. Endret 8. april 2008 av qweac Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 yay 2 stk mario kart...Men eg hadde alltid uflaks i mario kart 64. Kjørte alltid i alle bananskall og bomber som var på bana. Og kjørte alltid i bow-wow på den stjerne bana -.- Håper dei fjerner bombene i alle fall. Så treffer eg bare 2/3 ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå