Bruker-104685 Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Da blir det masse spilling fra 11 april til når GTA IV kommer Enig Dette blir helt rått!! Mario Kart 11 april, GTA IV 29april litt av en måned vil jeg si!! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Da blir det masse spilling fra 11 april til når GTA IV kommer Enig Dette blir helt rått!! Mario Kart 11 april, GTA IV 29april litt av en måned vil jeg si!! Forhåpentligvis også Brawl snart? Noen som vet når? Lenke til kommentar
sCuper Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Da blir det masse spilling fra 11 april til når GTA IV kommer Enig Dette blir helt rått!! Mario Kart 11 april, GTA IV 29april litt av en måned vil jeg si!! Forhåpentligvis også Brawl snart? Noen som vet når? Gleder me gogså sykt til disse spillene, ssbb (brawl) komer ut i juni, tror det er den 7. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Da blir det masse spilling fra 11 april til når GTA IV kommer Enig Dette blir helt rått!! Mario Kart 11 april, GTA IV 29april litt av en måned vil jeg si!! Forhåpentligvis også Brawl snart? Noen som vet når? Gleder me gogså sykt til disse spillene, ssbb (brawl) komer ut i juni, tror det er den 7. Ikke fastsatt enda, men burde jo komme i juni hvertfall. For meg er det ikke så viktig når det kommer, siden jeg bare kjøper freeloader wii og brawl fra usa Lenke til kommentar
Sivert1 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Begynner å glede meg til dette nå ja! Har spilt Mario Kart 64 MAAANGE timer, og sitter faktisk og spiller det nå også Men er det noen som vet om noen anmeldelser av Mario Kart? Så jeg kan se litt hvordan det er Lenke til kommentar
master_al Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Begynner å glede meg til dette nå ja! Har spilt Mario Kart 64 MAAANGE timer, og sitter faktisk og spiller det nå også Men er det noen som vet om noen anmeldelser av Mario Kart? Så jeg kan se litt hvordan det er http://www.youtube.com/watch?v=YSTHypscRwo Det ser så utrolig morsomt ut, som alltid med mario kart. Jeg gleder meg virkelig til fredag Endret 6. april 2008 av master_al Lenke til kommentar
Sivert1 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Dette så jo bare DRIIT kult ut Kult det med at du kan ta triks på hopp og få noen ekstra boosts for det da! Grafikken så også overbevisende bra ut Nei, dette blir artig! Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Pluss alle de online mulighetene! Spillet er blitt ti ganger større. Det går fort nå til fredag! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Gleder meg stort til å kjøre motorsykkel jeg Lenke til kommentar
ThomaZ86 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 ååå, dette gleder jeg meg til det blir så bra. Håper uka går fort... Lenke til kommentar
Sivert1 Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 (endret) Webmaster Esso : Gleder du deg til det? Jeg synes egentlig det at de tar med biler og motorsykler ødelgger litt, det blir liksom ikke Mario Kart da Endret 6. april 2008 av ValinoR92 Lenke til kommentar
master_al Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Webmaster Esso : Gleder du deg til det? Jeg synes egentlig det at de tar med biler og motorsykler ødelgger litt, det blir liksom ikke Mario Kart da Jeg syntes det er greit å kunne velge etter hva man liker best. Og det er flott de prøver nye ting, isteden for å bare bruke samme opplegg ved vær lansering til en ny konsoll Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Gleder meg stort til motorsykler jeg og! kanskje det blir yndlings kjøretøy og. Hvem vet. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Begynner å glede meg til dette nå ja! Har spilt Mario Kart 64 MAAANGE timer, og sitter faktisk og spiller det nå også Men er det noen som vet om noen anmeldelser av Mario Kart? Så jeg kan se litt hvordan det er http://www.youtube.com/watch?v=YSTHypscRwo Det ser så utrolig morsomt ut, som alltid med mario kart. Jeg gleder meg virkelig til fredag Heftig! Noen som vet om man kan spille split-screen online? Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 6. april 2008 Forfatter Del Skrevet 6. april 2008 Ja, man kan spille to på samme maskin mot andre online! Splitscreen som du spør om. Lenke til kommentar
phex Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) VG: Sjarmerende gjensyn Hvis det er noen som kommer over andre anmeldelser er det bare å poste linken her. Gjerne med terningkast. Endret 7. april 2008 av phex Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Absoluttspill.no har enda ikke fått inn Mario Kart Wii enda Begynner å lure på om jeg ikke får spillet til fredagen Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Absoluttspill.no har enda ikke fått inn Mario Kart Wii enda Begynner å lure på om jeg ikke får spillet til fredagen God tid enda! Pleier da ikke ha spill inne så lenge i forkant, gjør de vel? Blir uansett ikke sendt før onsdagen, så haster ikke enda. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Absoluttspill.no har enda ikke fått inn Mario Kart Wii enda Begynner å lure på om jeg ikke får spillet til fredagen God tid enda! Pleier da ikke ha spill inne så lenge i forkant, gjør de vel? Blir uansett ikke sendt før onsdagen, så haster ikke enda. Det spørs jo hvor du bor og hvor de du bestiller fra ligger hen. Men spillene er sikkert rundt hjørne til å komme på lager! Spaceworld.no har fått inn 20-50 stykker allerede! Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 fannt ikke mario kart wii på kjøps loggen min. Så måtte bestille på nytt. Men så plutselig fannt eg en mail der det sto at dei venta på varer og den var fra den 26 mars -.- faen om eg har bestillt 2 no då Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå