Disorder Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 Jeg teller mer for å si at det ikke er lenge til, men jeg kan jo poste dagenene etter to dager eller no. Jeg syns også Mario kart DD er det enste kule bortsett fra litt 64. MKW blir giga kult! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg har hatt mye gøy med Double Dash, men det er ikke så veldig bra. Det er det ikke. Jeg har sagt det før i tråden, men jeg sier det igjen, jeg gleder meg veldig til det spillet her! Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg liker 64 og DD like godt. Men er ikke så fornøyd med MK DS. Lenke til kommentar
Toset Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Ai, dette ser jeg frem til! Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg syns DD er et kjempebra spill. Spiller det ofte, perfekt og spille det å høre på podcast! Hehe Så håper at MKWii blir bra! og det tror jeg det blir, online og greier! men sånn jeg har skjønt det så kan man spille team online? eller er det bare grand prix? eller begge? Lenke til kommentar
master_al Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Blir spennende neste Fredag, da kommer det endelig. 7 days to go, får håpe bergsala sender det litt før Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Det kommer på bursdagen min :love: Me love Mariokart! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Det kommer på bursdagen min :love: Me love Mariokart! Da får du jo to ting å glede deg til En flott dag blir enda bedre for deg;) Endret 4. april 2008 av master_al Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Gleder meg sykt! Skal bli en kjekk sommer, med mange mariokart vors! Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 4. april 2008 Forfatter Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Kult at du får den på bursdagen! Neste fredag skal jeg løpe hjem fra skolen for å få M kart i postakassa. Endret 4. april 2008 av Disorder Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Slutter 12.45 på fredag....OY YEAH!!! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Da blir det masse spilling fra 11 april til når GTA IV kommer Endret 5. april 2008 av master_al Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Nå lurer jeg bare på om de kommer til å selge ratt separat og til hvilken pris. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Skal bestille det fra Absoluttspill på mandag. Regner med jeg får det allerede på torsdag siden jeg alltid får spill dagen før release fra absoluttspill. Har heldigvis ikke skole på torsdag eller fredag, så blir nok litt spilling! Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Har hørt rykter om at spillet fort kan bli utsolgt, så forhåndsbestilte på spidemann idag. Var allerede 18 før meg på listen... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Har hørt rykter om at spillet fort kan bli utsolgt, så forhåndsbestilte på spidemann idag. Var allerede 18 før meg på listen... Er litt bekymret for det selv, men kan ikke bestille før jeg får pengene på konto. Satser på at det går bra. Dersom det ikke gjør det får jeg ta en runde rundt i byen å se om jeg finner det der. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 5. april 2008 Forfatter Del Skrevet 5. april 2008 Heldigvis bestilte jeg tidlig i Februar fra Platekompaniet. 6 dager igjen nå! Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Har hørt rykter om at spillet fort kan bli utsolgt, så forhåndsbestilte på spidemann idag. Var allerede 18 før meg på listen... Er litt bekymret for det selv, men kan ikke bestille før jeg får pengene på konto. Satser på at det går bra. Dersom det ikke gjør det får jeg ta en runde rundt i byen å se om jeg finner det der. Koster ikke en krone å forhånsbestille i butikk=) Eventuelt kan du bestille på cdon å få en faktura Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Har hørt rykter om at spillet fort kan bli utsolgt, så forhåndsbestilte på spidemann idag. Var allerede 18 før meg på listen... Er litt bekymret for det selv, men kan ikke bestille før jeg får pengene på konto. Satser på at det går bra. Dersom det ikke gjør det får jeg ta en runde rundt i byen å se om jeg finner det der. Koster ikke en krone å forhånsbestille i butikk=) Eventuelt kan du bestille på cdon å få en faktura Absoluttspill og forhåndsbetaling for the win! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 (endret) Ebgames tar 100kr forhåndsbetaling på forhåndsbestilling! Dritt -.- xD BTW hvor mange slike ratt er med når du kjøper spillet? Selges separat? pris på ratt, pris for spillet (med ratt altså) Endret 5. april 2008 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå