TanTheMan Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) @Gormers: Ja, og det er plagsamt. Eg køyrar alltid inn i vegger ... Banane i MM kjem vel ofte etter kvarandre også? Eg og Disorder spelte på fredag og på den siste grand prixen blei alle banane MM. Endret 19. mai 2008 av TanTheMan Lenke til kommentar
padda Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Åssen er det egentlig man gjør det med å få boost etter man har vært i luften? Jeg spiller med manuell drifting, og prøver å vende rattet alle veier når jeg har kjørt på et hopp, men jeg får likevel ikke til noe.. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Åssen er det egentlig man gjør det med å få boost etter man har vært i luften? Jeg spiller med manuell drifting, og prøver å vende rattet alle veier når jeg har kjørt på et hopp, men jeg får likevel ikke til noe.. Vift på rattet litt før du hopper Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg sliter veldig med ekspert staff ghost. Jeg har slått noen ekspert ghost, men jeg får ikke den siste miien. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg får boost ved å bevege rattet helt på kanten av hoppet, rett før hjulene mister bakkekontakten. Du ser med en gang at du får boost fordi karakteren gjør et triks i luften. Det fungerer for øvrig ikke kun på vanlige hopp, men alle steder der du flyr gjennom luften om du timer det rett (selv gjennom de kanonene osv). Det gjelder ikke når du hopper med B-knappen da du ikke kommer høyt nok. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Da har jeg endelig fått låst opp alt sammen. Det var ganske stress, spesielt et par baner på time trial. Så nå blir det koselig å spille 4-player split screen med masse kjøretøy og mange karakterer å velge mellom! Lenke til kommentar
miCro Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Er det en enkel måte å se om man har låst opp expert ghost? Jeg har låst opp de fleste, men jeg husker ikke hvilke jeg har igjen. Denne oversikten er veldig hjelpsom for å finne ut hvilke baner man må forbedre tiden sin på for å låse opp expert ghost. Etter jeg nå fant ut hvilke baner jeg måtte forbedre fikk jeg låst opp Mii B så nå er endelig alle karakterene, syklene og bilene på plass. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Går det an å gjøre triks med GC-kontroll? Får det bare til med wii-mote Lenke til kommentar
Kaamilla Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Følger det med ratt når man kjøper spillet, eller er det noe man må kjøpe utenom? Endret 30. juni 2008 av Kaamilla Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Det følger med et ratt. Om du vil ha flere må du kjøpe selv. Lenke til kommentar
Kaamilla Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Hva er poenget med den ballongjakten? Hvordan tar jeg ballonger fra motstanderen? Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Du bombarderer dem med diverse saker Lenke til kommentar
Kaamilla Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Det ble visst mange spørsmål fra meg, gitt. Nå lurer jeg på hvilken av motorsyklene som er best? Jeg har brukt Mario sin sykkel nr to, men jeg klarer aldri å vinne noen av cupene. Med bilene går det lett som bare det. Lenke til kommentar
whiskers Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Å jeg lurer på hvordan man får boost på starten. altså flying start Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 tror det er bare å beregne helt perfekt, med det ganske vanskelig da...=Þ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Å jeg lurer på hvordan man får boost på starten. altså flying start Hold gassen inne fra du hører det andre pipet. Lenke til kommentar
whiskers Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 takk Men det som er irreterende i spillet der er at de som ligger lengst forran bare får bananer og bare dritt. Mens de som ligger på 12. får mest mulig glede av spillet, siden de får de mest fete power ups Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Der er jo fordi de skal ha sjangs til å ta han som ligger på første plass igjen da. Lenke til kommentar
whiskers Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 jojo. men det er jo latterlig at 1. plassen ikke kan få en stjerne. Altså han bør jo kunne forsvare seg han også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå