Disorder Skrevet 15. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg sliter litt med de ekspert ghostene! Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg sliter litt med de ekspert ghostene! Du vet at du bare trenger å låse dem opp, ikke nødvendigvis slå dem..? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Er det en enkel måte å se om man har låst opp expert ghost? Jeg har låst opp de fleste, men jeg husker ikke hvilke jeg har igjen. Lenke til kommentar
Anders81 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Er det en enkel måte å se om man har låst opp expert ghost? Jeg har låst opp de fleste, men jeg husker ikke hvilke jeg har igjen. Eneste muligheten er å se på tidene, dersom de er betydelig bedre enn din rekord, er det nok et expert ghost. Lenke til kommentar
Sivert1 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 jeg har nå hatt mario kart en stund, og synes det er utrolig morsomt. Men jeg er utrolig irritert over det at man bare kan unlocke baner og characters og slik i singleplayer. Hvorfor kan man ikke gjøre det i multiplayer? For, ihvertfall jeg, spiller mario kart BARE for multiplayeren. Jeg spiller aldri mario kart alene.. Bare hvis jeg er med venner. Så det har ført til at jeg fortsatt bare har 16 baner å spille på, og de 16 andre er fortsatt locked. Jeg mangler også mange characters. Samlet tid jeg har spilt mario kart uten at venner er på besøk er nok 10 minutter eller noe, så det sier seg selv at jeg ikke har fått unlocka så mye. Og jeg kommer nok heller ikke til å spille noe singleplayer i framtiden, så det ser nok ut til at jeg bare må fortsette å spille de 16 banene jeg har, hvis ingen av dere vet noen annen måte å få alle banene og karakterene på da, uten alt strevet med å spille Grand Prix alene, som jeg synes er utrolig kjedelig Så: er det noen annen måte å unlocke banene på? uten å måtte spille alene? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 (endret) @ValinoR92: Viss eg var deg ville eg brukt litt tid på 50cc for å få alle banane; det tar mindre enn ein times tid (og du får nokon karakterar i tillegg). Å få alle karakterane derimot, tar mykje lengre tid. Endret 15. mai 2008 av TanTheMan Lenke til kommentar
Lamborgini Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Du kan vel bare trekke pusten og unlocke de 4 siste cupene, puste lettet ut når du er ferdig og få det enda mer morsomt med MK enn før? D trenger jo bare å låse opp banene i 50cc, det tar ikke lange stunden å spille 4 cuper da. en 40-50 min vil jeg tro. Vet ikke noen måte man kan jukse seg til baner/karakterer Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Selv jeg har gull på alle cupene i både 50cc og 100cc, og er godt på vei i 150cc, og det sier jo sitt. Du burde strengt tatt ikke ha noen problemer med å åpne opp resten av banene om du tar deg tid til det. Om du i tillegg spiller mye i multiplayer har du jo mye trening fra før, så hva er problemet? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 SP er ikke det gøyeste akkurat da. Spesielt ikke 100 og 50cc. Lenke til kommentar
Lamborgini Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg har jo klart gull på alle 50, 100 og 150cc cupene (over halvparten 1 stjerne, et par 2 stjerner ), og noen på mirror (gidder ikke prøve mer, lei SP ), så jeg synes ikke SP var så værst i starten. Men, som i de fleste bilspill, det er jo gøyest å kjøre med venner. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Klart det er morsomst med venner, men vi snakker noen få timer i singleplayer for å åpne alle banene og noen av karakterene. Er det ikke verdt det om det gjør multiplayer mye morsommere? Lenke til kommentar
mpitof Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Run 50cc-cupen. Det går fort og smertefritt. Lenke til kommentar
Lamborgini Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Klart det er morsomst med venner, men vi snakker noen få timer i singleplayer for å åpne alle banene og noen av karakterene. Er det ikke verdt det om det gjør multiplayer mye morsommere? Joda, har ikke sagt noe annet. Men som jeg ser flere sier her (og jeg har vel sagt det en gang), 50cc er ikke noe slit å klare Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg lurer på noe angående mirror mode. Setter det i spoiler i tilefelle det er spoiler for noen. MÅ du klare å få stjerne på alle cupene der også? Jeg har en stjerne eller mer på alle cupene på alle vanskelighetsgradene utenom et par på mirror mode. Men ifølge en walkthrough blir det ikke nevnt at du låser opp noe ved å klare stjerne eller mer på mirror mode. Kan jeg droppe denne da, og heller konsentrer meg om time trial, å låse opp resten der? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg lurer på noe angående mirror mode. Setter det i spoiler i tilefelle det er spoiler for noen. MÅ du klare å få stjerne på alle cupene der også? Jeg har en stjerne eller mer på alle cupene på alle vanskelighetsgradene utenom et par på mirror mode. Men ifølge en walkthrough blir det ikke nevnt at du låser opp noe ved å klare stjerne eller mer på mirror mode. Kan jeg droppe denne da, og heller konsentrer meg om time trial, å låse opp resten der? Man kan ikke låse opp noe i Mirror Mode, men dersom du klarer å få 1, 2 eller 3 stjerner på samtlige brett så vil du få et ikon (1,2 eller 3 stjerner) ved siden av navnet ditt når du spiller via internett. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Herlig spill, absolutt. Liker de nye banene utrolig godt, vil faktisk gå så langt som å si at de er bedre enn 90% av baner fra tidligere spill Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) feilpost Endret 16. mai 2008 av jonarvid Lenke til kommentar
padda Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Har akkurat kjøpt meg mario kart selv, og lurer på om det fremdeles går an å hoppe over skjell som blir sendt mot deg, iogmed at man hopper så veldig lavt.. Noen som har erfaringer med det? Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) @Padda: Det går ikkje, men du kan holde eit bananskal eller eit skjell bak deg, så blir du ihvertfall ikkje treft bakfrå (så lenge du ikkje har veldig uflaks). Endret 19. mai 2008 av TanTheMan Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Noen som har merka at banene har av og til i det siste kommet i Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor mirror mode når du spiller online? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå