Gå til innhold

Mario Kart wii er ute! Dine meninger!


Disorder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det blå skjellet blablabla

Jeg fikk blått skjell da jeg var på førsteplass pussig nok, og de andre var rundt meg. MEN ikke så veldig lurt å skyte den ut, for jeg traff meg selv! Det var DÅRLIG gjort det..!! :(

 

i klarte no å bli troffe av mitt egent skjell også, men det var enten rødt eller grønt. plagsomt. siden jeg mista 1. plassen.

 

Hvordan får jeg låst opp tinger? har fått en del medaljer no uten å fått låst opp noe.

 

Selv bruker jeg wii emote + chuck. prøvde ratt men klarte ikke å spille med det.

 

 

Edit: legger til et lite spm.

 

Har laget meg en Mii, men i mario kart så blir jeg plasert i feil land på jord kloden når jeg spiller online. har heller ikke noe flag ved navnet mitt. hvordan forandrer jeg dette?

Endret av MysticoN
Lenke til kommentar
Gå på systeminstillinger på Wiien (nede i venstre hjørne i hovedmenyen når du slår på maskinen)

 

 

Var allerede valgt norge der.

Prøv innstillinger i mario kart. Det skal være et valg der om du vil tillate å vise hvilket land du er fra.

 

edit: lurer på en ting. Den største forskjellen mellom kjøretøyene etter min mening er hvor mye de svinger når du drifter. Har ofte blitt irritert når jeg spiller på baner som rainbow road og finner ut av kjøretøyet svinger veldig når jeg driver, slik at jeg ender opp med å kjøre ut i innersvingen i en sving. Var kanskje litt vanskelig forklart, men uansett: vet dere hvilke stats man skal se på for å se hvordan et kjøretøy er når det gjelder dette? Er det drifting?

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Og for å få tak i det meste ut av cup's må du klare 3 stjerner, minimum gull pokal

Hva skal egentlig til for å få tre stjerner? Jeg føler at jeg har kjørt flere perfekte Grand Prix, men har kun endt opp med to stjerner.

 

En ting til, hva betyr ikonene som står ved siden av spillere på nettet (ratt, gullratt, stjerne, etc)?

Endret av LarsP
Lenke til kommentar
Og for å få tak i det meste ut av cup's må du klare 3 stjerner, minimum gull pokal

Hva skal egentlig til for å få tre stjerner? Jeg føler at jeg har kjørt flere perfekte Grand Prix, men har kun endt opp med to stjerner.

 

En ting til, hva betyr ikonene som står ved siden av spillere på nettet (ratt, gullratt, stjerne, etc)?

Kun fått 3 stjerner én gang, tror det går utelukkende på tid. Kjør mest mulig perfekt og kryss fingrene for at du unngår blå skall..

Hvitt ratt betyr at personen kjører med ratt, gullratt betyr at personen kjører nesten alle online racene sine med ratt og stjerne betyr at vedkommende har fått minimum 1, 2 eller 3 stjerner i -alle- grand prixene.

Lenke til kommentar
edit: lurer på en ting. Den største forskjellen mellom kjøretøyene etter min mening er hvor mye de svinger når du drifter. Har ofte blitt irritert når jeg spiller på baner som rainbow road og finner ut av kjøretøyet svinger veldig når jeg driver, slik at jeg ender opp med å kjøre ut i innersvingen i en sving. Var kanskje litt vanskelig forklart, men uansett: vet dere hvilke stats man skal se på for å se hvordan et kjøretøy er når det gjelder dette? Er det drifting?

Jeg er ganske sikker på at det er drifting, ja. Jeg spiller som regel med Wario Bike, som har 3 i drifting, og jeg klarte ikke å drifte med Bullet Bike, som har 9 i drifting (den svingte jo bedre når du drifta?! :p) ...

Miniturbo er vel hvor god fart du får av driftingen.

Lenke til kommentar
Akkurat kjøpt spillet, og er nesten ferdig med 50cc. Skulle prøve online, men får ikke koblet til internett... Er det noen flere som har problemer med dette? Får ikke til å teste forbindelsen (trådløs) gjennom system-menyen heller. Sliter serverne til nintendo, eller?

 

Har ikke hatt noe som helst slags problem med onlinen i det hele tatt noengang.

Lenke til kommentar

Får ikke konsollen på nett nå whatsoever!

 

Har tidligere vært sinnsykt treg på slike systemoppdateringer, mens spillnedlastinger har gått relativt greit (fra 20-30 sekunder, til ca 10 min for zelda:oot).

Nå fungerer det bare ikke!

Finner accesspunktet (routeren), men derfra og ut virker det ikke. Kjører nå med åpent trådløsnett. Kan det hjelpe hvis jeg krypterer?

Lenke til kommentar
Miniturbo er vel hvor god fart du får av driftingen.

 

Hvis ikke det betyr hvor lenge du må drifte før du får turboen.

 

Fikk spillet i dag og tok en rask titt i manualen. Når du drifter en stund får du blå gnister under kjøretøyet ditt. Slipper du driften da får du litt ekstra fart, eller miniturbo. Holder du driften lengre får du etter en stund oransje gnister, og slipper du driften da får du ekstra fart i en litt lengre periode. Det kalles super-miniturbo. ;)

 

Digger dette spillet, men har to små spørsmål. (gidder ikke lese hele tråden da den er på over tyve sider).

 

Hvordan kan jeg best unngå å bli truffet av det blå skjellet?

 

Er Baby Peach altfor rask? Et dumt spørsmål, kanskje, men jeg prøvde Time Trial på banen til Luigi for å teste spillet, kontrollene og karakterene. Jeg startet like greit med Baby Mario og fikk det brukbart til. Etterpå prøvde jeg Baby Peach og suste gjennom hele banen ganske raskt med de tre turboene og en wheelie. Problemet er at jeg til slutt slettet hele lisensen da det ble "flaut" å la Baby Peach være så suveren i tet. Etter å ha prøvd samtlige av de andre karaktene og flere forskjellige kjøretøy klarte jeg rett og slett ikke å fjerne det neket fra førsteplassen på listen. Muligens hadde jeg flaks da jeg spilte med henne, men likevel. :blush:

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg best unngå å bli truffet av det blå skjellet?

Dersom du finner ut at det blir sluppet mot deg når du leder så kan du alltids bremse ned og satse på at det låser seg inn på noen av de som kjører forbi deg. Den andre muligheten er å ha flaks med en av de "låste hoppene" (kanonene på DK-banene, stjerneportalet på Rainbow Road etc), jeg har sett at blåskjellet har forsvunnet når man kjører gjennom i et av de.

 

Er Baby Peach altfor rask?

Såvidt jeg vet er det ingen markant forskjell på de ulike figurene i samme vektklasse. Den forsvant vel i overgangen fra Double Dash til Wii.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...