Gå til innhold

Mario Kart wii er ute! Dine meninger!


Disorder

Anbefalte innlegg

Når du sier tiden, mener du plassering? Jeg tror nemlig rating poengene ikke har noe å si hvor stor "margin" du vinner/taper med. Og kun plassering, antall spillere, din rating, og dems rating. Så hvis du vinner over en som har 8000 i rating får du masse i +.

 

Jeg har 8200 i rating, og når jeg vant med 12 spillere så fikk jeg +40ish , men når jeg kom på 2. plass fikk jeg +1, selv om jeg var under 1 sekund bak førsteplassen. Og da jeg kom på 12. plass og hadde rating 7500 ish, mistet jeg 250 ! , så jeg kan ikke tenke med hva som vil skje hvis jeg kommer på 12. plass nå..., nesten sånn at jeg ikke tørr å spille online mer :p er liksom så lite rating å vinne, og så masse å tape...

Dette stemmer nok. Såg en som hadde en del høyere enn meg miste godt over 200 når han havnet på sisteplass.

 

nesten sånn at jeg ikke tørr å spille online mer :p er liksom så lite rating å vinne, og så masse å tape...

Om man hele tiden er fiksert på poengene, mister mann fort gleden av å spille spør du meg. Jeg syns egentlig poengsystemet er unødvendig. Men det er nok til for å rettferdiggjøre hvem du spiller mot, så da er det vel greit.

 

Mario Kart Wii er hvertfall det beste onlinespillet på Wii per dags dato som jeg har testet. Et skritt i riktig retning. Men Nintendo har langt igjen før de kan levere noe slik Xbox Live kan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg spilt noen flere kamper mot folk her inne, hyggelig.

 

Jeg kom foran Unwill (med mer enn 8000 i rating, jeg har mindre enn 6000) to ganger på rad, jeg på første og han på andre begge gangene. :D

 

@Unwill: Hva gjør du på N64 is-banen (husker ikke navnet...) for å vinne så overlegent?

Lenke til kommentar

Meget fett spill. Dette er ett av ytterst få bilspill som kan nytes like mye av casuals som av hardcore spillere. Jeg satt faktisk og spilte med lillesøstera mi online. Vi begge hadde det dritfett... det er i grunn et rart syn tatt i betraktning hun nesten ikke spiller videospill, og jeg er en gammel gamer.

 

Hemmeligheten ligger i at er du ikke så god, så kan du likevel more deg stort fordi spillet involverer mye morsom kjøring iblandet masse kaos og flaks. Er du god, kan du more deg med at for å havne regelmessig blant toppen i dette spillet (online altså) krever mye ferdigheter. Man må tenke på motstandere, veibane, snarveier, drifting, boosting, bruk av gjenstander...

 

Nei, fett spill som sagt.

Lenke til kommentar
Hva betyr dette (mulig noen mener det er spoiler)?

 

"Unlock 4 expert staff ghost data records in Time Trial mode."

 

Når du spiller på Trial Mode så kan du unlocke Ghost data fra Nintendo. Vet ikke hvor mange de har lagt inn til hver bane, 2-3 stk kanskje til per bane. Så den mener sikkert at du skal slå "Intermediate" Ghosten til Staffene på 4 baner.

 

Hvor fant du den setningen hen?

Lenke til kommentar
Når du spiller på Trial Mode så kan du unlocke Ghost data fra Nintendo. Vet ikke hvor mange de har lagt inn til hver bane, 2-3 stk kanskje til per bane. Så den mener sikkert at du skal slå "Intermediate" Ghosten til Staffene på 4 baner.

 

Hvor fant du den setningen hen?

 

Ok, takk.

 

Jeg fant den på IGN. Unlockables på MK Wii Guide.

Lenke til kommentar

Hvis det ikke haded vært for online biten hadde dette spillet vært elendig. Jeg har tidligere sagt at jeg ikke skulle ha dette spillet siden jeg har allerede DS versjonen, men jeg endte opp med det grunnet multiplayer som er utrolig morsomt. Singel player biten er derimot elendig av den grunn at det føles som samme spillet som alltid, ingenting føles nytt med det.

 

Min konklusjon er singel player er ikke verdt en femti lapp, mens multiplayer gjør den verdt 50 euroen jeg betalte for det.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg legger til venner, eller hva koden min er? noen som kan hjelpe?

 

JEg kjører btw med YOSHI :love: :love: og bike.. og jeg er kjempegod :cool:

Hei!

 

Gå inn på wifi connection på menyen, og så velger du friends. Her vil du se din kode ved nanvet ditt eller du kan gå på license board og finne koden uten å trenge nett. For å legge til går du på register code på friends menyen.

 

Håper dette hjelper ;)

Endret av master_al
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...