kottila Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Så jeg må punge ut nesten tusenlappen for en Wii-mote og en Classic for å kunne spille tosammen? Du har jo en wiimote, så du trenger bare kjøpe en sånn til for å spille toplayer.(hvis du da ikke har veldig lyst på en classic controller) Lenke til kommentar
LMH Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Reis til Spania! Kjøpte en classic til 20 euro der i sommar Lenke til kommentar
unwill Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Så jeg må punge ut nesten tusenlappen for en Wii-mote og en Classic for å kunne spille tosammen? Den billigste måten å spille 2 sammen på hvis du ikke har en ekstra wii-mote er å kjøpe en Game Coube controller. Disse koster vel rundt 100 lappen på Clas Ohlson. Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Heisann. Hvor kan jeg finne vennekodene deres? Har lyst til å legge folk herifra til slik at jeg kan spille emd dere. Endret 15. april 2008 av Starscream12 Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Heisann. Hvor kan jeg finne vennekodene deres? Har lyst til å legge folk herifra til slik at jeg kan spille emd dere. Du finner vennekodene våre her. Du finner din egen inne i onlinedelen i spillet. Der du legger til nye venner... Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg spiller med nunchuck og wii-mote, men klarer sjelden tricks, og når jeg klarer det er det som regel tilfeldig. Jeg klarer wheelie, og trodde det var samme bevegelse? Noen som har forslag til hva jeg gjør galt/hva jeg skal gjøre for å ta tricks? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg spiller med nunchuck og wii-mote, men klarer sjelden tricks, og når jeg klarer det er det som regel tilfeldig. Jeg klarer wheelie, og trodde det var samme bevegelse? Noen som har forslag til hva jeg gjør galt/hva jeg skal gjøre for å ta tricks? Det er da ikke vanskelig å ta triks! Det er vel egentlig det samme hva du gjør med wiimoten bare gjør noe. Høyre, venstre, opp, ned osv. Bare pass på at du gjør bevegelsene tidlig i hoppet. En annen viktig ting er at selve hoppinga di må være av en viss standard for at det skal gå. Det går ofte ikke å gjøre triks hvis du bare såvidt er over bakken. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Triks er ikke vanskelig nei. Jeg har rundt 1650 triks på rekorden min nå! Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Det er da ikke vanskelig å ta triks! Det er vel egentlig det samme hva du gjør med wiimoten bare gjør noe. Høyre, venstre, opp, ned osv. Bare pass på at du gjør bevegelsene tidlig i hoppet. En annen viktig ting er at selve hoppinga di må være av en viss standard for at det skal gå. Det går ofte ikke å gjøre triks hvis du bare såvidt er over bakken. Ok, takk. Jeg skal prøve å gjøre det så tidlig som mulig, kanskje det er det jeg har gjort feil. Jeg har forresten ikke klart det på flere store hopp heller. EDIT: @Disorder: Hold kjeft. Endret 15. april 2008 av TanTheMan Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Jeg mente ikke no med det altså! :!: Endret 15. april 2008 av Disorder Lenke til kommentar
LianLidude Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvordan kan jeg kjøre (challange mode) med balonger uten og kjøre med datastyrte motstandere, vil bare kjøre 1vs1 med venner osv Lenke til kommentar
stiiig Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Noen som vet hvordan poengsystemet fungerer på online mode? Virker jo som spillet deler ut poeng i hytt og pine... Er det en logikk i galskapen? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvordan kan jeg kjøre (challange mode) med balonger uten og kjøre med datastyrte motstandere, vil bare kjøre 1vs1 med venner osv Det er en liten knapp oppe i hjørnet du kan trykke på for å ordne dette. Tror den dukker opp rett etter du har valgt battle mode. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Noen som vet hvordan poengsystemet fungerer på online mode? Virker jo som spillet deler ut poeng i hytt og pine... Er det en logikk i galskapen? Når du spiller online, så får du eller mister poeng ettersom du taper eller vinner. Når det er flere spillere, la oss si 10 stykker og du kommer på første, så regnes det ut hvor mye du skal få ettersom hva slags tid du fikk i forhold til andre. Du får mindre hvis du kommer under 1 plass osv. Hvis du kommer under en bestemt plass, så får du minus på samme måte som hvis du får pluss. det kommer alltid ann på hvor mange som er med og på tiden du har i forhold til motstandere. Endret 15. april 2008 av Disorder Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvilket kontrollsett spiller folket her med da? Foretrekker selv å spille med GC-kontroll. Lenke til kommentar
Sivert1 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Har lyst på Mario kart nå Bare synd at lokalbutikken her ikke har fått inn mario kart enda. :S De sier de har bestilt det, så det kommer sikkert snart Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Drifting er så tøft på dette spillet. Føles nesten ut som irl Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 Selv bruker jeg GC kontroll! Jeg styrer til det makse med den! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Når du spiller online, så får du eller mister poeng ettersom du taper eller vinner. Når det er flere spillere, la oss si 10 stykker og du kommer på første, så regnes det ut hvor mye du skal få ettersom hva slags tid du fikk i forhold til andre. Du får mindre hvis du kommer under 1 plass osv. Hvis du kommer under en bestemt plass, så får du minus på samme måte som hvis du får pluss. det kommer alltid ann på hvor mange som er med og på tiden du har i forhold til motstandere. Når du sier tiden, mener du plassering? Jeg tror nemlig rating poengene ikke har noe å si hvor stor "margin" du vinner/taper med. Og kun plassering, antall spillere, din rating, og dems rating. Så hvis du vinner over en som har 8000 i rating får du masse i +. Jeg har 8200 i rating, og når jeg vant med 12 spillere så fikk jeg +40ish , men når jeg kom på 2. plass fikk jeg +1, selv om jeg var under 1 sekund bak førsteplassen. Og da jeg kom på 12. plass og hadde rating 7500 ish, mistet jeg 250 ! , så jeg kan ikke tenke med hva som vil skje hvis jeg kommer på 12. plass nå..., nesten sånn at jeg ikke tørr å spille online mer er liksom så lite rating å vinne, og så masse å tape... Lenke til kommentar
svenka Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Det er sikkert en grense på hva du maksimalt kan få og muligens kun 1 som kan være øverst på den pollen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå