Gå til innhold

Mario Kart wii er ute! Dine meninger!


Disorder

Anbefalte innlegg

Helt utrolig moro spill, hadde masse kompiser på besøk og spilte dette her igår. Ble endel øl, og vi ble sittende med Mariokart til langt på natt :D

 

Litt synd man ikke kan unlocke noe i multiplayer, jeg hadde ikke fått nor særlig nye baner og biler før de kom, men var uansett masse moro med de man har fra starten av. Alle har liksom en sjans å vinne i dette spillet, det er så mye balansering. Får du en sånn rakett, kan du lett ta inn 8 plasser, og vips du er på top 5 :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde egentlig ikke tenkt å bry meg med mario kart, for tenkte på N64 versjonen og tenkte det var kjedelig. Men så huska jeg hvor morsomt det var med multiplayer på double dash. Er det slik her også, at to stykker kan samarbeide?

 

Må si meg ganske forbanna over at det er mye bedre online meny på mario kart enn det er på brawl. Etter det dere sier da. Hvorfor kunne de ikke lage noe bedre til brawl og :/

 

Kjipern at det ikke er ett slags rankingsystem på brawl også, selv om det kanskje er vanskelig å få til.

 

Men fikk lyst på Mario kart nå ja! Hvor mye koster det? Orker ikke sjekke selv :p

Lenke til kommentar
Hadde egentlig ikke tenkt å bry meg med mario kart, for tenkte på N64 versjonen og tenkte det var kjedelig. Men så huska jeg hvor morsomt det var med multiplayer på double dash. Er det slik her også, at to stykker kan samarbeide?

 

Må si meg ganske forbanna over at det er mye bedre online meny på mario kart enn det er på brawl. Etter det dere sier da. Hvorfor kunne de ikke lage noe bedre til brawl og :/

 

Kjipern at det ikke er ett slags rankingsystem på brawl også, selv om det kanskje er vanskelig å få til.

 

Men fikk lyst på Mario kart nå ja! Hvor mye koster det? Orker ikke sjekke selv :p

 

500ish inkl ett Wii wheel om jeg ikke husker feil

Lenke til kommentar

Spilte online her isted. Innimellom sluttet analogstikken å reagere i ca to sekunder. Dette førte selvsagt til at jeg kjørte alle andre steder enn hvor jeg ville, og havnet derfor fem-seks plasser lenger bak med en gang. De av dere som spiller Mario Kart en gang i skuddåret eller mer skjønner sansynligvis hvor UTROOOLIG frustrende noe slik faktisk er. Enda verre når Nintendo har innført et kontinuerlig poengsystem (som gjør meg til et nervevrak hver gang jeg spiller online). Noen andre som har opplevd det samme, eventuelt vet hva det kan skyldes?

Lenke til kommentar
Spilte online her isted. Innimellom sluttet analogstikken å reagere i ca to sekunder. Dette førte selvsagt til at jeg kjørte alle andre steder enn hvor jeg ville, og havnet derfor fem-seks plasser lenger bak med en gang. De av dere som spiller Mario Kart en gang i skuddåret eller mer skjønner sansynligvis hvor UTROOOLIG frustrende noe slik faktisk er. Enda verre når Nintendo har innført et kontinuerlig poengsystem (som gjør meg til et nervevrak hver gang jeg spiller online). Noen andre som har opplevd det samme, eventuelt vet hva det kan skyldes?

 

Har ikke opplevd det samme, men gjetter på at det er du eller noen du spiller med som har dårlig ping og at du "detter" ut av gamet et par sekunder

Lenke til kommentar

Rattet er faktisk ganske bra! Men jeg får ikke styrt til det makse, så jeg bruker GC kontroll. Jeg syns egentlig rattet er mer egna til folk som aldri har spilt eller barn som vil ha en mer enklere og mer morsom måte å styre på.

Endret av Disorder
Lenke til kommentar

Meget fornøyd med spillet til nå. Rattet føles meget godt, ikke som billig plast selv om det er det.

 

Online var ganske moro. Hektisk og helt tilfeldig hvem som vinner til tider, akkurat slik Mario Kart skal være. Ser fram til å spille mer med venner og fiender på nettet.

Lenke til kommentar

Bra at man kan se om "venner" spiller, og joine løpet deres uten problemer.

 

Takk for løpene, Rjpa, TCi og Unwill.

 

Jeg fikk bedre plassering enn Rjpa 1/10-15 løp, og Unwill hadde mer enn 7000 rating, tror ikke jeg var nærmere han enn en halv runde (unntatt i begynnelsen). Spilte ikke mange løp mot han da.

Bra at noen er dårligere enn meg, TCi. :p

 

Jeg var Torstein, hvis dere ikke visste det. Har bytta navn til TanTheMan nå.

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar
Hvordan fungerer derre ranking systemet? Oftest når jeg vinner alle løpene i en cup får jeg en eller to stjerner, men kan også få en A. Og da har jeg vunnet på alle banene!?

Jo bedre tid du får, jo bedre karakter får du. Det går fra bokstaver til stjerner, der tre stjerner er det beste du kan få.

Lenke til kommentar
Jeg fikk bedre plassering enn Rjpa 1/10-15 løp, og Unwill hadde mer enn 7000 rating, tror ikke jeg var nærmere han enn en halv runde (unntatt i begynnelsen). Spilte ikke mange løp mot han da.

Bra at noen er dårligere enn meg, TCi. :p

Det var seriøst noe av det værste jeg har vært med på. Typisk min uflaks. Ledet jo mange ganger, men tapte alt i siste sving osv. På Rainbow Road falt jeg vel gjennomsnittlig utenfor ca. 20 ganger. Aldri spilt den banen før, så det var litt rotete.

 

Men ser at onlinespilling lønner seg. Gruser jo alt i grand prix nå :)

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Det var seriøst noe av det værste jeg har vært med på. Typisk min uflaks. Ledet jo mange ganger, men tapte alt i siste sving osv. På Rainbow Road falt jeg vel gjennomsnittlig utenfor ca. 20 ganger. Aldri spilt den banen før, så det var litt rotete.

 

Men ser at onlinespilling lønner seg. Gruser jo alt i grand prix nå :)

Haha, jeg valgte nesten alltid Rainbow Road fordi mange faller ned, jeg faller sjelden ned og det er en av yndlingsbanene mine. xD

Alltid like gøy å gå fra 7. til 3. på den første svingen der.

 

Jeg husker spesielt godt da vi spilte på Mario Circuit eller N64 Mario et-eller-annet. Den banen er kort, så alle lagene ligger veldig jevnt. Etter litt uflaks og mye dårlig kjøring, ligger jeg på 8. og siste plass da jeg kommer til de siste item-"boksene". Jeg får Bullet Bill (endelig var det jeg som fikk den!), kjører på noen spillere (inkludert TCi) og havner på 3. plass. TCi kom forøvrig på siste.

 

Ja, man blir mye bedre av å spille online. Ikke mye tid til å øve på ting, men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...