Gå til innhold

Mario Kart wii er ute! Dine meninger!


Disorder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke spilt det med venner ennå, men har kost meg, først med et par singleplayer, før jeg begynte med online. Veldig gøy, selv om jeg er ganske elendig i det. Har faktisk litt mindre enn 5000. :p

 

Jeg føler at jeg alltid får de røde skjellene etter meg, selv om jeg tviler på at det faktisk er sånn.

 

Det er ingen karakter eller bil som er "best"? Det er bare noen mindre gode og noen bedre, mens resten går på hva folk vil ha fra karten/motorsykkelen?

 

Gleder meg til å prøve det mot venner!

 

EDIT: Skal legge ut FC i den andre tråden snart, men den beste TV-en er opptatt på lørdagskvelden.

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar

Aller først må jeg si at jeg syns det er sikkelig kult med mario kart wii, kjempe underholdene...

 

Men lurer på et par ting:

 

1. jeg spiller med classic kontroll og det fungerer utmerket , men jeg får bare styrt med analogen og ikke med pil tastene... går det ann å fikse på noe så jeg kan spille med di?

 

2. grafiken på mario kart går ikke helt glatt syns jeg, vet ikke om det er bare meg men føler at den hakker litt når jeg er på nett og når jeg spiller singel player... er det bare jeg som føler det eller? :S

Lenke til kommentar
Jeg føler at jeg alltid får de røde skjellene etter meg, selv om jeg tviler på at det faktisk er sånn.

 

Det tror jeg ikke du er aleine om å synes :p

Men, uansett, De røde skjellene er jo "lett" å komme unna, bare å skyte f.eks et grønt bakover.

 

Ligger du allerede først er det jo bare å samle på et grønt skjell hvis du får et til du har et rødt i ræva og bruke det.

 

Jeg har snart spilt igjennom hele singelplayer delen :ohmy:

Lenke til kommentar
Jeg føler at jeg alltid får de røde skjellene etter meg, selv om jeg tviler på at det faktisk er sånn.

 

Det tror jeg ikke du er aleine om å synes :p

Men, uansett, De røde skjellene er jo "lett" å komme unna, bare å skyte f.eks et grønt bakover.

 

Ligger du allerede først er det jo bare å samle på et grønt skjell hvis du får et til du har et rødt i ræva og bruke det.

 

Jeg har snart spilt igjennom hele singelplayer delen :ohmy:

 

Jeg mente egentlig "røde skjell o.l.", de blå skjellene, f.eks., er litt verre, selv om de kommer sjeldnere.

 

I tillegg har jeg til nå nesten bare spilt Battle Mode online, glemte å si det. Og da prøver man gjerne å poppe andres ballonger, det er ikke tid til å holde på grønne skjell og bananer. :p

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar
Er det noe 'triks' når man skal starte?

Synes alle alltid kjører forbi meg, uansett hva slags bil jeg har :p

 

 

Rocket Start

------------

This performs a boost as the race starts, very handy for getting the

advantage straight away. To do it, at the opening count down (3, 2, 1, GO!)

press and hold Accelerate as the hand is at it's highest on the SECOND count.

If done right, you'll boost away. Takes a bit of practice but once you've

got it it's an invaluable technique.

 

Kilde: Mario Kart Wii Walktrough

Lenke til kommentar
Er det noe 'triks' når man skal starte?

Synes alle alltid kjører forbi meg, uansett hva slags bil jeg har :p

 

Når "2" (3, 2, 1,) står på skjermen begynner du å gasse. Det er ikke vanskelig, men det er et bestemt tidspunkt. Du finner selv ut nøyaktig når du skal trykke.

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...