Gå til innhold

Mario Kart wii er ute! Dine meninger!


Disorder

Anbefalte innlegg

skulle bare ønske at man kunne få noen bra items når man låg på første, og ikkje bare bananskal og grønne skjell ;o

 

Du får da sånne fake "?" items klosser også ;)

 

Veldig artid å spille på nett, liker å spille mot andres Ghost for å vite at det alltid er noen bedre enn meg der ute :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er utrolig skuffa over at de har ødelagt battle offline. 2 mot 2 er ikke like engasjerende som alle mot alle battle, men jeg regner med det blir mer moro online. Vanlig race derimot var slik det alltid har vært, 20 % skill og 80 % luck som fører til mange morsomme situasjoner når det sitter 3 andre i stua.

Lenke til kommentar
skulle bare ønske at man kunne få noen bra items når man låg på første, og ikkje bare bananskal og grønne skjell ;o

 

Jeg kan se det for meg, en førsteplass som får bomber, tre sopper, Lyn, bullebill... og yeah, gi meg alt det og jeg skal vinne med en runde eller to forsprang. >_>

Smartp lassering av bannanskall, grønne skjell og falske blokker funker veldig bra egentlig ;)

Lenke til kommentar
Jeg fant ut en ny og bedre måte å bli venner i m kart på. Hvis man er venn med en annen wii bruker, så går det ann å sende en invitasjon via mario kart channel. Man er egentlig like langt da.

 

Men det krever at vi blir Wii-venner igjen da =/ I det lange løp, hvis flere psill fra nå av kan gjøre dette, så kanskje det er "lettere" men ellers, nei =/

Lenke til kommentar

Vi prøvde WFC race tidligere, to stykker, men bare ein av oss fekk slike poeng! den andre stod det bare guest på:( begge har mii lagret på wiien og de brukte vi selvsakt... er det slik at bare ein kan få "WFC-poeng"?? isåfall skuffet...

 

og forresten, på noen står det også ka land dei kommer fra og bilde av flagget, kossen får eg t detta?

 

heihå

Lenke til kommentar
Vi prøvde WFC race tidligere, to stykker, men bare ein av oss fekk slike poeng! den andre stod det bare guest på:( begge har mii lagret på wiien og de brukte vi selvsakt... er det slik at bare ein kan få "WFC-poeng"?? isåfall skuffet...

 

og forresten, på noen står det også ka land dei kommer fra og bilde av flagget, kossen får eg t detta?

 

heihå

Så lenge du har valt land osv. på Wii-en så vil det vises på deg når du er på WFC :) Og det står vel GUEST for å forhindre juksing med poeng =/

Lenke til kommentar

Noen andre som sliter med error-meldinger når de prøver å spille Mario Kart over nettet? Hver eneste gang jeg prøver å koble til, så får jeg følgende error-melding: "Disconnected from network during data transmission. Error Code: 91010". Drit irriterende. Alle andre operasjoner på Wii som krever netttilgang funker som det skal. Hva i alle dager er dette?

Lenke til kommentar

Høh! Utoslgt her bortsett fra en butikk som faktisk har veldig lite til Wii, nemlig Siba! De hadde fortsatt 10-20 spill + 10-20 ekstra ratt for salg! 499kr for spill, 149kr for ratt.. Bare synd jeg er blakk om dagen! Får vel jobbe litt i morra :p Må skaffe meg det i løpet av uken i alle fall :)

Lenke til kommentar
Vi prøvde WFC race tidligere, to stykker, men bare ein av oss fekk slike poeng! den andre stod det bare guest på:( begge har mii lagret på wiien og de brukte vi selvsakt... er det slik at bare ein kan få "WFC-poeng"?? isåfall skuffet...

 

og forresten, på noen står det også ka land dei kommer fra og bilde av flagget, kossen får eg t detta?

 

heihå

Så lenge du har valt land osv. på Wii-en så vil det vises på deg når du er på WFC :) Og det står vel GUEST for å forhindre juksing med poeng =/

 

nei men når vi spiller race mot andre på nett, så får du + og - poeng etter kva plassering du får, slik at etterkvart spiller du mot folk i samme klasse som deg..

Miien som licencen er lagret på får slik poengsum(du begynner på 5000), men den andre miien får inget slikt tall, det står bare guest..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...