Gå til innhold

Mario Kart wii er ute! Dine meninger!


Disorder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har spillet! Det er glimrende! Jeg fikk ikke no i posten i dag. hverken hentelapp eller no, så jeg gikk og kjøpte det på spaceworld. Tenk, når jeg kom hjem så var det et spill i posten! Faren min ble dritsur, men det går helt fint å sende det med angrerett.

 

Hvis jeg ikke får spillet i morgen, så kommer jeg til å gjøre det samme =/

Lenke til kommentar

Flere som har problemer med å få spille online? Får bare opp "Please connect your Wii to the Internet, make shure WiiConnect24 is activated, and wait for a competition to start" når jeg trykker på Competition. Har ingen problemer med å surfe via Wiien og WiiConnect24 er på (eller hva det nå er som står i innstillingene).

Lenke til kommentar
Flere som har problemer med å få spille online? Får bare opp "Please connect your Wii to the Internet, make shure WiiConnect24 is activated, and wait for a competition to start" når jeg trykker på Competition. Har ingen problemer med å surfe via Wiien og WiiConnect24 er på (eller hva det nå er som står i innstillingene).

 

Får det samme når jeg går inn på "competition", men det er ikke dit du skal gå for å bare spille vanlig online. Det velger du å spille i hovedmenyen. Valget nede til venstre.

Lenke til kommentar
Hater når man blir nuka før mål streken på siste lap -.-

 

Da er vi to. Regner med resten av forumet er enige med oss!

 

En ting jeg virkelig har begynt å hate på Mario Kart Wii er de forbanna bilene som kjører frem og tilbake rett før mål i kjøpesenterbana! Klarer ofte å sette meg fast i en bil rett før mål... :p

 

EDIT: Men igjen, denne typen ting er jo noe av det som gjør Mario Kart så morsomt. =)

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Hoho, føler meg som en tolvåring igjen! Dette var fabelaktig morsom galskap! Dog er det litt frustrerende når spøkelse kommer og driter på deg samtidig som lynet krymer deg og jaggu kommer det ikke et blått skjell som blir kjørt opp i stussen din rett før du er i mål. :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...