Gå til innhold

Mario Kart wii er ute! Dine meninger!

Disorder

Anbefalte innlegg

Jeg legger ut selve koden til spillet så dere kan adde meg på imorgen!

Mangen som blander Wii code og spillkoden ser det ut som :p

Vet noen hva den vanlige prisen hos elkjøp er? Hadde vært moro med enn sånn småsyk pris igjen som for eksempel når det var 400kr for halo 3 ved lansering.

499kr tror jeg det er for Mario Kart Wii med ratt inkludert

Jeg fikk mitt hos AS for 449kr :p

OK:P

Det er spillkode også faktisk? Hva er poenget med den da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg legger ut selve koden til spillet så dere kan adde meg på imorgen!

Mangen som blander Wii code og spillkoden ser det ut som :p

Vet noen hva den vanlige prisen hos elkjøp er? Hadde vært moro med enn sånn småsyk pris igjen som for eksempel når det var 400kr for halo 3 ved lansering.

499kr tror jeg det er for Mario Kart Wii med ratt inkludert

Jeg fikk mitt hos AS for 449kr :p

OK:P

Det er spillkode også faktisk? Hva er poenget med den da?

Du vet den koden du har i signaturen din, den prøvet jeg å adde "men ikke din" på Mario Kart og det stod ugyldig kode. Så da tror jeg att det er en kode i selve spillet, er ikke helt sikker

Lenke til kommentar
Kom netopp hjem fra jobb. Der lå spillet i postkassa :D Bestilt i går, sendt i går, mottatt i dag - Absoluttspill.no! :love:

Har bare spilt en par runder til nå før middagen ble ferdig men så lang så er spillet fantastisk! ! ! :)

Gratulerer! Lå det i postkassa? Tok det mye plass?

Ja selve spillpakningen er ganske stor grunnet rattet å med pappesken AS sendte den i så blir pakken enda større, men jeg har stor hjemmelagd postkasse så den gikk fint nede i den :D De grønne "standard" postkassene de fleste har tror jeg ikke har plass men. Blir isåfall ikke plass til mye annet der da

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Det var da som sva***, Jeg har FORTSATT ikke fått noen hentelapp =S Jeg er ca 1 timer bilkjøring unna der de sender pakken ifra, og den je*** Posten klarer ikke å få pakken hit innen de 2 dagene de sier de kun trenger =S

Ahhh..... nå er jeg sur =S

Lenke til kommentar
Det var da som sva***, Jeg har FORTSATT ikke fått noen hentelapp =S Jeg er ca 1 timer bilkjøring unna der de sender pakken ifra, og den je*** Posten klarer ikke å få pakken hit innen de 2 dagene de sier de kun trenger =S

Ahhh..... nå er jeg sur =S

Tar ofte en dag ekstra når du skal få hentelapp

Lenke til kommentar

Da er Mario Kart WII endelig testet!!!

LØP OG KJØP!!!

Dette er spillet som passer for alle. Jeg selv spiller en del action spill, men skal love deg det var utrolig herlig å kunne sette seg ned å spille dette spillet.. Jeg anbefaler dette !!!!

Pris: 549,-

Ekstra ratt: 199,-

Prisene er gitt fra Elkjøp

Lenke til kommentar
Da er Mario Kart WII endelig testet!!!

LØP OG KJØP!!!

Dette er spillet som passer for alle. Jeg selv spiller en del action spill, men skal love deg det var utrolig herlig å kunne sette seg ned å spille dette spillet.. Jeg anbefaler dette !!!!

Pris: 549,-

Ekstra ratt: 199,-

Prisene er gitt fra Elkjøp

Et ratt følger med? Huff.. 600 kr ekstra og så snakker vi party faktor ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...