Blake Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Har sittet og spillt Mario Kart Wii sammen med en kompis et par timer og jeg må bare si at det svarte til alle forventningene jeg hadde om spillet. Til å begynne med var jeg litt skeptisk til den ratt kontrolleren som fulgte med, men tok ikke mange minuttene til å bli vandt med den. Den er faktisk ikke så gal, og koster ikke noe ekstra heller (kommer til å koste 599,- med både spill og ratt i samme eske). Og til dere som lurer på om pakken er liten nok til postkassa; Nei, må nok skuffe dere med at pakken er litt for stor til postkassa, og må dermed hentes på posten. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 (endret) Kan noen si meg hvor stor den esken er i bredden?er redd den ikke passer i postkassa og da må jeg vente til lørdagen med å få hentelapp Hvorfor må du vente til lørdagen med å få hentelapp? Hvis det ikke er plass til pakken i postkassa får i hvertfall jeg en lapp isteden. Den kommer med andre ord samme dag som spillet ville ha kommet. Er jo ikke verre enn å hente det hos posten samme dag... Fordi posten her jeg bor klarer ikke å levere ut en hentelapp når dem får pakken på den dagen pakken ankommer I see. Tror ikke det er slik her jeg bor. Det jeg bekymrer meg mest for er selve transporttiden. Vil helst ha det i morgen! Endret 9. april 2008 av qweac Lenke til kommentar
Stylpe Skrevet 9. april 2008 Del Skrevet 9. april 2008 Bah, ordrestatus står fremdeles Bekreftet mottatt hos Absolutt Spill Ser ut som betalingsproblemene hos Cardia ødela for meg da... Jaja, får satse på at jeg finner det i en butikk på fredags morgen, Spaceworld eller.no Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Var nettopp i postkassa. Der fant jeg 1stk lapp fra posten om at spillet hadde kommet. Sto at pakken var for stor for postkassa. Må derfor hente det på posten. Skal bare gjøre diverse skolearbeid og jobbsøknadgreier først. :\ YAY! Endret 10. april 2008 av qweac Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 0.o, hvor tidlig får du posten egentlig? >_> Posten har ikke komemt hit enda Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 0.o, hvor tidlig får du posten egentlig? >_> Posten har ikke komemt hit enda Vet ikke, men tidlig er det. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Gratulerer! Jeg fikk akkurat leverings bekreftelse av Platekompaniet om at spillet er sendt! De sa pakken var for stor så jeg får nok en hentelapp i posten I morgen. Lenke til kommentar
XtreO Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Steike, sender de ut spillene for tidlig? Selv får jeg ikke plukket opp spillet før på mandag. Men da blir det gaming! Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Steike, sender de ut spillene for tidlig?Selv får jeg ikke plukket opp spillet før på mandag. Men da blir det gaming! For tidlig? Spillet skal være ute i morgen Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Gleder meg til i morra! Lenke til kommentar
master_al Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Leste en plass at Blue Falcon fra F-Zero er en kart på spillet. http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessag...;topic=42484761 Endret 10. april 2008 av master_al Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Jeg leste en plass at det er vanlig å merke slikt med "SPOILER" Vel, nå har posten kommet og gått, ingen hentelapp, ingen MKWii... Jeg har altidd fått spill fra de dagen etter de har sendt før, og jeg bor så og si ganske nerme de(Oslo), så jeg tipper posten bare er ekstremt treg meg hentelapper =S Prøver å få et pakkenr fra absoluttspill, men de er TREIGE på E-mail =S Endret 10. april 2008 av wildex999 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 YESS! Fikk hentelapp noe som jeg aldri trodde jeg skulle få!! Fy faen det skal bli digg å spille ett nytt Wii-spill Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Noen som har fått det. Det blir en fin dag i morra! Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) Kom netopp hjem fra jobb. Der lå spillet i postkassa Bestilt i går, sendt i går, mottatt i dag - Absoluttspill.no! Har bare spilt en par runder til nå før middagen ble ferdig men så lang så er spillet fantastisk! ! ! Endret 10. april 2008 av XtaZ Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Har nettopp prøvd halvparten av banene på split-screen. Virker morro så langt! Lenke til kommentar
aloras Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Sitter på jobb nå så har ikke fått sjekket postkassa enda, men det er vel meget sannsynlig at spillet har komt fram til Ålesund, når dere andre har fått det? (Bestilte 23. Februar ) Gleder meg uansett stort! Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Tiden går så utrolig sakte nå!!! Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Kom netopp hjem fra jobb. Der lå spillet i postkassa Bestilt i går, sendt i går, mottatt i dag - Absoluttspill.no! Har bare spilt en par runder til nå før middagen ble ferdig men så lang så er spillet fantastisk! ! ! Gratulerer! Lå det i postkassa? Tok det mye plass? Lenke til kommentar
wildex999 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 *Gråter* Fikk en på postkontoret vedsiden av meg til å sjekke om jeg hadde fått en pakke, men jeg hadde ikke fått den enda Dumme trege Oslo-post =S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå