Gå til innhold

Mario Kart wii er ute! Dine meninger!

Disorder

Anbefalte innlegg

Har sittet og spillt Mario Kart Wii sammen med en kompis et par timer og jeg må bare si at det svarte til alle forventningene jeg hadde om spillet. :)

Til å begynne med var jeg litt skeptisk til den ratt kontrolleren som fulgte med, men tok ikke mange minuttene til å bli vandt med den. Den er faktisk ikke så gal, og koster ikke noe ekstra heller (kommer til å koste 599,- med både spill og ratt i samme eske).:)

Og til dere som lurer på om pakken er liten nok til postkassa;

Nei, må nok skuffe dere med at pakken er litt for stor til postkassa, og må dermed hentes på posten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan noen si meg hvor stor den esken er i bredden?

er redd den ikke passer i postkassa og da må jeg vente til lørdagen med å få hentelapp

Hvorfor må du vente til lørdagen med å få hentelapp? Hvis det ikke er plass til pakken i postkassa får i hvertfall jeg en lapp isteden. Den kommer med andre ord samme dag som spillet ville ha kommet. Er jo ikke verre enn å hente det hos posten samme dag...

Fordi posten her jeg bor klarer ikke å levere ut en hentelapp når dem får pakken på den dagen pakken ankommer :(

I see. Tror ikke det er slik her jeg bor. Det jeg bekymrer meg mest for er selve transporttiden. Vil helst ha det i morgen! :p

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Bah, ordrestatus står fremdeles Bekreftet mottatt hos Absolutt Spill :( Ser ut som betalingsproblemene hos Cardia ødela for meg da... :( Jaja, får satse på at jeg finner det i en butikk på fredags morgen, Spaceworld eller.no

Lenke til kommentar

Var nettopp i postkassa. Der fant jeg 1stk lapp fra posten om at spillet hadde kommet. :D Sto at pakken var for stor for postkassa. Må derfor hente det på posten. Skal bare gjøre diverse skolearbeid og jobbsøknadgreier først. :\

YAY! :D

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Jeg leste en plass at det er vanlig å merke slikt med "SPOILER"

Vel, nå har posten kommet og gått, ingen hentelapp, ingen MKWii... Jeg har altidd fått spill fra de dagen etter de har sendt før, og jeg bor så og si ganske nerme de(Oslo), så jeg tipper posten bare er ekstremt treg meg hentelapper =S Prøver å få et pakkenr fra absoluttspill, men de er TREIGE på E-mail =S

Endret av wildex999
Lenke til kommentar

Kom netopp hjem fra jobb. Der lå spillet i postkassa :D Bestilt i går, sendt i går, mottatt i dag - Absoluttspill.no! :love:

Har bare spilt en par runder til nå før middagen ble ferdig men så lang så er spillet fantastisk! ! ! :)

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
Kom netopp hjem fra jobb. Der lå spillet i postkassa :D Bestilt i går, sendt i går, mottatt i dag - Absoluttspill.no! :love:

Har bare spilt en par runder til nå før middagen ble ferdig men så lang så er spillet fantastisk! ! ! :)

Gratulerer! Lå det i postkassa? Tok det mye plass?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...