Disorder Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Det blir utmerket! Endret 11. april 2008 av Disorder Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 At Mario Kart bare er noen dager unna er å ta i litt Og jeg vet heller ikke hva jeg syns om spillet siden jeg ikke har spilt det. Men jeg gleder meg ja Det er 17 dager til det kommer, og det kommer til å bli bra, håper jeg.. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 At Mario Kart bare er noen dager unna er å ta i litt Og jeg vet heller ikke hva jeg syns om spillet siden jeg ikke har spilt det. Men jeg gleder meg ja Det er 17 dager til det kommer, og det kommer til å bli bra, håper jeg.. 17 dager er ikke mye det da! Det går fort. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Håper det blir bra, men det er ikke så langt oppe på ønskelista mi for øyeblikket. Det er morsomt i sosiale sammenhenger, men ellers har spillet liten verdi for meg. Har DS versjonen og klarer meg foreløpig med det, om ikke det byr på noe nytt og veldig spennendes da som jeg ikke har hørt om enda. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Noen som vet om gode tilbud på spillet dersom man forhåndsbestiller det? Ørjan... Lenke til kommentar
Gamecuber`n Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 12 spillere på en bane , Kan kjøre ''kart'' ekker ''bike'' o.0 Online , Ratt medfølger i spillet .... Høres interressant ut =] Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Forhåndsbestilt. Har alle spilla i serien så denne skal seff i box Håper dette ikke skuffer like mye som MK:DD!! Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Egentlig ikke tenkt så altfor mye over det, men skal selvfølgelig ha det. Gleder meg, i og med at jeg liker godt tidligere Mario Kart-spill. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg gleder meg veldig. Yoshi på motorsykkel.... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Jeg fikk fikset orderen hos absoluttspill der jeg hadde Brawl til Wii på den listen min da det er ingen dato til det kommer her til lands. Da tok jeg Mario Kart Wii da det sannsynligvis kommer 11.april, skulle ikke forundre meg att Nintendo sier det er utsatt Jeg elsket Mario Kart Double Dash, så jeg kommer garantert til å like dette spillet og!! Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 skulle ikke forundre meg att Nintendo sier det er utsatt Tror ikke dette blir utsatt, allerede anmeldt flere steder bla.a eurogamer. http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=95123 Uansett, gleder meg stort Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Nei, Mario Kart blir ikke utsatt. Da hadde ikke NIntendo satt lanseringsdatoen så nærme. I dag er det 16 dager til man kan spille MKWii Hehe, har alle spillene i serien (stolt) så er fan av mario Kart ja. jeg er faktisk en av de som heler ville ha Mario Kart framfor Brawl. men nå skal jeg Brawl også kjøpes da xD Lenke til kommentar
Zoney Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Gleder meg som en gris Men, hvordan ser det ut mtp flere Wii Wheels ? Noen som har hørt om butikkene får inn nok av disse også (og samtidig som spillet)? Vil jo gjerne få dama MK frelst, og lettere å få dette til om man sitter begge med Wii Wheels Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Har i alle fall forberedt meg til MK med å handle inn en ekstra wii-mote! Nå er jeg klar for å ta imot 3 venner til masse morro! Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Fortsetter nedtellingen med å si at om 15 dager spiller vi det nyeste Mario Kart spillet Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Går det max ann og spille tre player på samme skjerm? For no søppel isåfall! Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Nei er 4 spillere på en skjerm, hvor fikk du 3 fra? Lenke til kommentar
freke Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Mener det fikk 88 av 100 i NGamer. Ang rattet; de var ikke forelsket i det i omtalen. Veteraner ville sette pris på at man kunne spille det med analogstikker også. Jeg kommer til å avvente et evt. litt. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Nei er 4 spillere på en skjerm, hvor fikk du 3 fra? Nei, Bare hukkomellsen min som svikter . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå