addp Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Hei Jeg var da ute etter en LCD TV til å henge på rommet. Kom frem til 3 tver som var rimelige. Toshiba Regza 32" LCD TV 32AV500PG Samsung 32" LCD TV LE32S81B Philips 32" LCD TV 32PFL5322/10 Det jeg skal bruke tven til er å spille Playstation 3 på og se filmer. At bilde ikke er helt "ræva" er viktig og dybden er bra. Det jeg lurte på da, var hvilket TV tror dere egner seg mest til mitt bruk? Kan ikke si jeg er noe bilde entusiast, men liker at ting er av kvalitet, men ikke for dyrt heller. Hehe - Mvh Martin Endret 25. mars 2008 av addp Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Anbefaler deg å gå opp i pris. Etter litt research har jeg funnet ut at Panasonic TX-32LXD70F , Philips 32PFL9632D/10, Samsung LE32M87, og Sony KDL32D3000 er de beste 32" på markede akkurat nå. Samsung M87 får du fra ca 7500,- kr. Det få gode tver rundt 5000,- kr. Tatung V32MCHK er en av de. Denne begynner å bli "gammel", så det kan hende de du nevner er like gode. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå