moon_blood Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Jeg blei vampyr, og det vil jeg ikke være! Hvordan blir jeg bra igjen på en kjapp måte? edit: Jeg har loada tilbake til min normale tilstand, men når jeg legger meg for å levle opp, blir jeg bitt. Hva kan jeg gjøre for å unngå det? Endret 25. mars 2008 av moon_blood Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Har du nettopp pådratt deg sykdommen? (Porpyric Hemophilia) Da kan du i så fall bare drikke en potion of cure disease. Hvis du har blitt en fullblods vampyr er det et quest du kan gjøre for å bli kvitt det. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Dette spørsmålet går mye igjen, bruk søkefunksjonen på forumet (som det står i retningslinjene/nettetiketten). Eller enda bedre -- les tråden Les dette før du poster, her finner du svar!, der står det intet mindre enn tre lenker til vampyrrelatert informasjon, inkludert kuren. Forarbeid er en fin ting. Lykke til! Lenke til kommentar
moon_blood Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Har du nettopp pådratt deg sykdommen? (Porpyric Hemophilia) Da kan du i så fall bare drikke en potion of cure disease. Hvis du har blitt en fullblods vampyr er det et quest du kan gjøre for å bli kvitt det. Jeg prøvde en cure disease potion, men det funka ikke. Før jeg var totalt vampyr altså. Så jeg har nettopp klart å smekke av meg vampyrsykdommen! Langt og køddent quest! Ikke å anbefale! Lenke til kommentar
Kaarekork Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 fatter ikke at folk klager sånn over det questet, det gikk da fort nok... Characteren jeg spiller nå blei til slutt kurert, det var en mod som gjorde at potionen ikke funka. Det som er litt døllt er at jeg ikke lengre er en vampyr, men ser ut som en, bleik og røde øyne, samt at jeg fremdeles kan feede av sovende folk, haha det er egentlig ganske morsomt! Synd at en sånn morsom ting som vampyrgreia er egentlig, er så ødelagt av bugs og drit. Det fins mods som man kan bruke også, til trådstarter, så slipper du questen. søk på google Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 På an igjen!... Nettopp fått beskjed at jeg er vampyr og har prøvd å drikke cure disease men de funker jo f*en ikke... For å være hel korrekt så har jeg drukket 3 flasker! Hvordan gå frem angående dette, blir jeg frisk over tid eller kommer det beskjed at jeg har blitt frisk? Spiller det på ps3 viss det er relevant. Håper noen svarer lit raskt, jeg vil ikke gå gjennom et h*lvete for å finne ut at oppdraget ikke funker. Ja snakker om den fine feilen i spillet som gjør at man ikke får kuren av heksen\dama selv om man har gitt henne alt og gjort alt hun ber om... Litt oppgitt nå, ødelegger hele spillet en slik bug. Igrunnen tåpelig at de ikke har laget en fiks eller noe.. Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Når jeg så emnetittelen "Jeg er blitt vampyr, hvordan blir jeg frisk?" trodde jeg det dreide seg om en med store psykiske problemer. :!: Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 På an igjen!... Nettopp fått beskjed at jeg er vampyr og har prøvd å drikke cure disease men de funker jo f*en ikke... For å være hel korrekt så har jeg drukket 3 flasker! Hvordan gå frem angående dette, blir jeg frisk over tid eller kommer det beskjed at jeg har blitt frisk? Spiller det på ps3 viss det er relevant. Håper noen svarer lit raskt, jeg vil ikke gå gjennom et h*lvete for å finne ut at oppdraget ikke funker. Ja snakker om den fine feilen i spillet som gjør at man ikke får kuren av heksen\dama selv om man har gitt henne alt og gjort alt hun ber om... Litt oppgitt nå, ødelegger hele spillet en slik bug. Igrunnen tåpelig at de ikke har laget en fiks eller noe.. Takker for hjelp! Cure Disease funker kun når du har sykdommen Porpyric Hemophilia, ikke tilstanden Vampyr. Har Porpyric Hemophilia utviklet seg ferdig til vampyrisme, så funker kun kuren MiSP henviser til i sin link. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Fant svaret rett eter jeg postet her, hehe. Alt er i orden nå. Endret 25. august 2008 av The_Free_Man Lenke til kommentar
moon_blood Skrevet 21. september 2010 Forfatter Del Skrevet 21. september 2010 Når jeg så emnetittelen "Jeg er blitt vampyr, hvordan blir jeg frisk?" trodde jeg det dreide seg om en med store psykiske problemer. :!: Hahah.. Kikka over gamle innlegg nå, trodde faktisk selv jeg hadde hatt et voldsomt psykotisk innfall, huska ikke at det dreide seg om Oblivion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå