Melvin Snerken Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hei Vil ha nytt abm. og har sett på Ventelo Rocky. Hvordan er abonnemanget og hvordan er Ventelo? Lenke til kommentar
dreuf Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hei Vil ha nytt abm. og har sett på Ventelo Rocky. Hvordan er abonnemanget og hvordan er Ventelo? De siste firmatelefonene jeg har hatt har vært hos Ventelo. Bra og rask kundeservice (bedrift). Jeg mener de byttet nett for noen år tilbake og da fikk de dårligere dekning. (Mulig de gikk over til eget, eller NetCom) Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 De bruker Telenor sitt nett. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 De bruker Telenor sitt nett. Mener de ble kjøpt opp av en konstellasjon som inkluderer NetworkNorway. Da er det sannsynlig at kundene blir portet til NetworkNorway og vil bruke en delt løsning basert på NetworkNorway og NetComs nett. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Dekning i NorgeAlle mobilsamtalene kobles opp via Telenor sitt mobilnett, noe som gir svært god dekning. Telenor har dekningsområde som tilsvarer 99,8% av befolkningen der de bor. Dette gjør at vi kan tilby god kvalitet, til billige priser. LINK Holder dette? Endret 25. mars 2008 av Granberg. Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 De har Telenor-dekning i dag, men Ventelo er nå blitt en del av Network Norway, og kommer derfor på kortere eller lengre sikt selvfølgelig til å bytte over til Network Norway + Netcom. Lenke til kommentar
sforum Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Stemmer at ventelo har blitt endel av NetworkNorway. Klippet ut i fra pressemeldinger på ventelo.no: "Samtidig erverves 34% av Network Norway. Med Bredbåndalliansens egen regionale satsing, BaneTeles landsdekkende infrastruktur, Ventelos kundebase og komplette tjenestetilbud, samt Network Norways mobilnett, blir denne konstellasjonen en kraftfull aktør og betydelig utfordrer i det norske telemarkedet." Det at Networknorways mobilnettverk nevnes betyr nok at Ventelo på sikt kommer til å flytte sine kunder over til NN og NC slik som thevoice sier. Du kan jo se på tele2 Champion som har samme priser som ventelo Rocky. 39 øre for sms og per minutt og 89 øre i startavgift. Du kan også se på onecall Aktiv som opererer med 39 øre for sms, per minutt og i oppstartsavgift. Endret 25. mars 2008 av shaaland Lenke til kommentar
myrlas Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ventelo kommer på sikt til å gå over til Network Norway sin dekning, men NN har ikke NetCom dekning lenger - men Telenor. Dermed vil man på sikt være veldig godt sikret dekningsmessig med Ventelo - som i dag kjører på ren Telenordekning. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ventelo kommer på sikt til å gå over til Network Norway sin dekning, men NN har ikke NetCom dekning lenger - men Telenor. Dermed vil man på sikt være veldig godt sikret dekningsmessig med Ventelo - som i dag kjører på ren Telenordekning. De har fortsatt bare roamingavtale med NetCom. De går over til Telenor i høst. Lenke til kommentar
Redman Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg har venteleo, og er på netcom sitt nett. Hadde det ikke vert for det så hadde jeg vert til Netcom enda. Telenor sitt nett har tidligere vært ustabil som fy her jeg bor. Og som man sier: aldri mere Telehor. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ventelo kommer ikke til å flytte over til NN så fort som til høst uansett... Så netcom er vel ikke akuratt noe å tenke på med det første... Lenke til kommentar
Redman Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Da fikk jeg også beskjeden om at de også skulle bruke Telehor sitt nett. Tele2 fikk da ny kunde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå