Gå til innhold

Rimelig og god allround gamepad?

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å kjøpe en rimelig (les: koster noen få hundrelapper) gamepad, først og fremst til å spille NHL/FIFA med etc...

Jeg har prøvd å lese tidligere anbefalinger, samt lest tester etc... men det finnes jo så MANGE varianter, til og med av samme sort.... (altså ulike Wingman/Sidewinder-modeller...).

Jeg trenger ikke trådløs eller slik rumle/riste-greier...

Tips mottas med takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skal være forsiktig med å skrive sånne "HJELP-MEG"-poster lysbryter. Jeg gjorde det selv en gang, og da fikk jeg beskjed om at det ikke var lov. Det hjalp ikke at det var lenge siden forrige post.

Men tilbake til temaet. :wink: Selv har jeg bare joystick, men den fungerer utmarket til bl.a. de spillene du nevnte. Men siden du ville ha gamepad, kan jeg nevne noen jeg har hørt at er veldig bra:

Logitech WingMan Rumblepad (med risting, men rimelig)

Microsoft SideWinder Freestyle Pro (vippestyring)

Microsoft SideWinder Dual Strike (bra til skytespill)

Lenke til kommentar
Du skal være forsiktig med å skrive sånne "HJELP-MEG"-poster lysbryter. Jeg gjorde det selv en gang, og da fikk jeg beskjed om at det ikke var lov. Det hjalp ikke at det var lenge siden forrige post.

Jeg ser ingenting galt med min posting her... Beskrivende topic og saklig innhold - akkurat som det skal være. Det er nok lov...

Takk for tipsene forresten. :)

Lenke til kommentar
neste gang jeg skal kjøpe meg en gamepad, blir det denne og en ps2-joypad.

Henger meg på denne anbefalingen her! Kjøpte selv overgang på Clas Ohlson og den fungerer ypperlig. Har og en Logitech gamepad, men denne er LANGT unna PSX-kontrollen.

Lenke til kommentar
Det kalles bumping, og er ikke tillatt. Les retningslinjene.

Jeg er bare ikke enig med deg i at dette er bumping... Synes det er helt legitimt å etterlyse svar på et ganske "enkelt" spørsmål når jeg ikke har fått ett eneste svar på flere dager...

Men jeg vil selvsagt notere meg synspunktet ditt, for å si det på en diplomatisk måte. ;) Nå får vi kanskje avslutte denne diskusjonen, for dette er jo virkelig off-topic-posting... :p[/b]

Lenke til kommentar

Jeg har en Thrustmaster Firestorm Wireless. Den er jeg så fornøyd med at jeg snarere ville brukt den på PS2 enn en PS2-gamepad på PC. Den digitale pad'n er litt unøyaktig kanskje, men de analoge er gode. Den er så god å holde i at man ikke vil slippe taket. Anbefalles! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...