Gå til innhold

Nå blir achievement-juksere tatt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har fått over 800G uten juks ^^ på GH3

tror kanskje at jeg kan klare opptil 900G hvis jeg geeker litt :p

Sinnsykt bra at microsoft har begynt og ta cheaterne, Endelig kom Microsoft med noe nyttig.

har hatt masse problemer med microsoft, med PC og Xbox osv.

Endret av Jurigs
Lenke til kommentar
Blant annet det, ja. Men du må nok oppfylle flere kriterier for å miste all gamerscoren din ;)

Så du mener vist en har juksa en gang så gjør det ikkenoe?

Edit: Sorry skrive feil men brus i tastaturet i går så er litt vrient:P

Endret av BigRazer
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvem bryr seg om Achievement-juksere?

Det er det samme for meg, hvis de vil ha et stort tall ved siden av gamertaget sitt?

Sikkert litt morsomt aa se for mange som faktisk har "jukset", men om de blir tatt eller ikke bryr meg like lite som min egen gamerscore.

Ja, det er morsomt aa klare de utfordringene, men noen av dere kjoper jo spill for aa faa achievements! :nei:

Jeg synes det er morsomt aa se om jeg klarer disse utfordringene, to check my skills, u know. Men aa hunte dem for aa faa score, er teit ass. M

Eksempel:

Traad paa microsoft forumet:

" Noen spill med lette achievements?" Whats the fucking point??

DET ER ET TALL!!!!

Jezez

Lenke til kommentar

ok da er ikke jeg helt sunn :O

så av de 21 som hadde 1000/1000 på gh3 så var det kun 3 stk som ikke hadde tatt koden "unlock everything"

jeg skal vertfall aldri cheate noenting ;)

imorra hvis jeg blir ferdig med den forbanna kjedelige easy coop så får jeg 945G ;)

Da får jeg dermed achievementene: Easy duo (10G), Long road ahead (100G), Back up hero (10G), Axe collector (5g),Burning a hole in your pocket (10G)og Never gonna spend it all (10G)

http://live.xbox.com/nb-NO/profile/Achieve...2fl4%04e4X6z-17

Endret av Jurigs
Lenke til kommentar

Jeg vil ha dem achievementsene til dem banene process, garden, bulletmarsh og subway, det er derfor jeg spiller dem banene, håper det ikke blir sett som cheat med brodern bruker guest istede for å kjøpe seg gold!

Har hatt Gears siden lanseringen og enda ikke fått dem poengene, nå må jo det være på tide å få dem :p

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Vil dette skje meg...

Jeg spiller med splittscreen med broderen og han bruker sign in guest på Gears of War da han ikke har gold på sin gamertag, han og jeg spiller dem nye mapsene garden osv, vil det bli sett som en cheat da?

Guest-funskjonen sier deg ingenting? ;) Selvfølgelig er ikke det cheating.

Lenke til kommentar
Vil dette skje meg...

Jeg spiller med splittscreen med broderen og han bruker sign in guest på Gears of War da han ikke har gold på sin gamertag, han og jeg spiller dem nye mapsene garden osv, vil det bli sett som en cheat da?

Guest-funskjonen sier deg ingenting? ;) Selvfølgelig er ikke det cheating.

Jeg bruker jo guest funksjonen som en måte på å få dem poenge da ingen vil hjelpe meg på min friendslist :p

Lenke til kommentar
Det å hjelpe hverandre med å få achievements blir ikke sett på som cheating, ihvertfall ikke i denne sammenhengen.

Broren min har ikke gold, så da trenger jeg ikke å hjelpe han med dem achievemntsene til Gears :p. Han hjelper meg, men av og til når han ikke er til stede så signe jeg inn med en guest og den "personen" står helt stille i Gears, det er derfor jeg lurer på om det er ansett som cheat :p

Lenke til kommentar
Det å hjelpe hverandre med å få achievements blir ikke sett på som cheating, ihvertfall ikke i denne sammenhengen.

Broren min har ikke gold, så da trenger jeg ikke å hjelpe han med dem achievemntsene til Gears :p. Han hjelper meg, men av og til når han ikke er til stede så signe jeg inn med en guest og den "personen" står helt stille i Gears, det er derfor jeg lurer på om det er ansett som cheat :p

Nei, bare jævlig kjedelig og noobete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...