Hells Prodigy27 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Microsoft slår hardt ned på de som jukser på sin gamerscore.. http://www.xbox.com/en-US/support/systemus...orecheating.htm Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 hvis man har 2 valg i et spill, altså velge enten gå til høyre eller venstre. blir det juks å ta opp gamesaven etter at du har gjort en ting og da gå andre veien neste gang. (shivering isles) Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 hvis man har 2 valg i et spill, altså velge enten gå til høyre eller venstre. blir det juks å ta opp gamesaven etter at du har gjort en ting og da gå andre veien neste gang.(shivering isles) Les linken... Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Litt morsomt at de har sett seg nødt til å gå et såpass drastisk steg for å få bukt med juksere. People sure love their e-penises.. Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Har ikke merket noe til det problemet, men er vel like grett. Bra de gjør noe mot det Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 25. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2008 Litt morsomt at de har sett seg nødt til å gå et såpass drastisk steg for å få bukt med juksere. People sure love their e-penises.. Bare bra det..så får dem stemplet cheater på gamertaget sitt.. Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Det hadde vært litt morsomt om de som blir tatt for dette får endret "sone" til at det står cheaters der. Slik: Sone = Cheaters Også at man ikke kunne gå inn og endre på dette valget. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Det hadde vært litt morsomt om de som blir tatt for dette får endret "sone" til at det står cheaters der. Slik: Sone = CheatersOgså at man ikke kunne gå inn og endre på dette valget. Det er jo faktisk akkurat det som skjer da. Endret 25. mars 2008 av E-wok Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Haha, ganske morsomt tiltak. Blir gøy å se hvor mange som kommer til å havne på 0 nå. Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hvordan er det egentlig mulig å jukse seg til achievements? Jeg skjønner ikke helt når MS skriver at hvis man har fått achievements "uten å spille". Er man ikke nødt til å spille et spill for å få gamerscore... Og skjønner ikke helt åssen MS mener man kan jukse med et spill heller. Om man f.eks. bare spiller for å få de største achievments scorene, hvordan skal de liksom vite om man faktisk har spilt ordentlig eller bare har "brukt" spillet for å få ekstra score... skjønner ikke. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Det er en del personer som laster ned game saves fra nettet, er ikke helt sikker på hvordan det fungerer men det går ut på å importere save filer tror jeg, og dermed få åpnet de aktuelle achievementene. Det jeg lurer på er følgende: Dersom en spiller mister all gamerscoren sin, hva hindrer han da fra å bare opprette en helt ny profil og jukse til seg nye poeng? Han har jo liksom ikke noe å miste lenger? Ser ikke helt at dette er den beste løsningen. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) nevermind.. så ikke 100% sikre greia.. flott initiativ Endret 25. mars 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Det jeg lurer på er følgende: Dersom en spiller mister all gamerscoren sin, hva hindrer han da fra å bare opprette en helt ny profil og jukse til seg nye poeng? Han har jo liksom ikke noe å miste lenger? Ser ikke helt at dette er den beste løsningen. Det er vel en del folk som har blitt "kjendiser" (mer eller mindre) pga. ekstremt høy gamerscore. Har du først brukt mye tid på å jukse deg til hundretusenvis av poeng, er det nok et temmelig hardt slag i trynet å måtte begynne på ny. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 http://www.mygamercard.net/leaderboard.php Stakkars folk Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Skjønner ikke poenget med det der, alle som ser de vet jo at de har jukset likevel.. Blir spennende å se den lista om et par uker, når MS har herja litt med profilene deres Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hvordan detekterer de juks egentlig? Går de inn på tidspunktet på achievements og sjekker om de ligger for tett i tid, eller noe sånt? For da kan jeg ligge i faresonen, siden jeg ble utsatt for skate-glitchen (plikk så fikk jeg achievements for over 500 poeng). Eller...? Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Blant annet det, ja. Men du må nok oppfylle flere kriterier for å miste all gamerscoren din Lenke til kommentar
Hells Prodigy27 Skrevet 26. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2008 Her er ett eksempel på en som er tatt,denne person hadde den høyeste gamerscoren i verden,men siden mye var juks så tok ms affære..owned? http://live.xbox.com/en-US/profile/profile...Tag=stripclubdj Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Blant annet det, ja. Men du må nok oppfylle flere kriterier for å miste all gamerscoren din Og så kan det jo være at de har tatt høyde for akkurat den glitchen. Håper det, ihvertfall... Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Så lenge ikke ærlige folk blir tatt. Er jeg likegyldig. Birger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå