Gå til innhold

Nå blir achievement-juksere tatt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det hadde vært litt morsomt om de som blir tatt for dette får endret "sone" til at det står cheaters der. Slik: Sone = Cheaters

Også at man ikke kunne gå inn og endre på dette valget.

Det er jo faktisk akkurat det som skjer da.

Endret av E-wok
Lenke til kommentar

Hvordan er det egentlig mulig å jukse seg til achievements? Jeg skjønner ikke helt når MS skriver at hvis man har fått achievements "uten å spille". Er man ikke nødt til å spille et spill for å få gamerscore... Og skjønner ikke helt åssen MS mener man kan jukse med et spill heller. Om man f.eks. bare spiller for å få de største achievments scorene, hvordan skal de liksom vite om man faktisk har spilt ordentlig eller bare har "brukt" spillet for å få ekstra score... skjønner ikke.

Lenke til kommentar

Det er en del personer som laster ned game saves fra nettet, er ikke helt sikker på hvordan det fungerer men det går ut på å importere save filer tror jeg, og dermed få åpnet de aktuelle achievementene.

 

Det jeg lurer på er følgende: Dersom en spiller mister all gamerscoren sin, hva hindrer han da fra å bare opprette en helt ny profil og jukse til seg nye poeng? Han har jo liksom ikke noe å miste lenger? Ser ikke helt at dette er den beste løsningen.

Lenke til kommentar
Det jeg lurer på er følgende: Dersom en spiller mister all gamerscoren sin, hva hindrer han da fra å bare opprette en helt ny profil og jukse til seg nye poeng? Han har jo liksom ikke noe å miste lenger? Ser ikke helt at dette er den beste løsningen.

Det er vel en del folk som har blitt "kjendiser" (mer eller mindre) pga. ekstremt høy gamerscore. Har du først brukt mye tid på å jukse deg til hundretusenvis av poeng, er det nok et temmelig hardt slag i trynet å måtte begynne på ny.

Lenke til kommentar

Hvordan detekterer de juks egentlig? Går de inn på tidspunktet på achievements og sjekker om de ligger for tett i tid, eller noe sånt? For da kan jeg ligge i faresonen, siden jeg ble utsatt for skate-glitchen (plikk så fikk jeg achievements for over 500 poeng). Eller...? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...