AnaXyd Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Heisann! Jeg har akkurat kjøpt meg ny bil, en Toyota Celica T20 '96 mod. Bilde i spoiler Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og felgene som følger med er sånn helt greie, men jeg vil gjerne skaffe meg noen som ser litt penere ut! Har sett litt i kataloger o.l, og har falt helt for Momo Strike(link) Bilde i spoiler Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut om disse i det heletatt passer til min bil? Og hvilke dekk jeg trenger på dem? Og hvor jeg kan finne disse til en knallgod pris? Setter pris på hjelp! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Bumper litt jeg.. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Momo lager egentlig felger til de fleste boltsirkler/innpress, vet du hva bilen din trenger? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 30. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2008 Du mener de som presser på dekkene? Jeg veit ikke hva bilen min trenger nei, egentlig ganske blank.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hør med en dekk- og felgforretning. De burde ha peiling Lenke til kommentar
papertiger Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 ...eller du kan gå inn her å se om de passer: http://www.felgimport.no/default.asp?page=mycar/cars.asp. de passer for øvrig. helt opp til 19". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå