Per Baadnes Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Har Studio DV Plus fra Pinnacle. Men ser over alt at det refereres til Studio 7. Er det nevneverdige forskjeller? Hvordan kan man få til "Picture in Picture" dvs mens viodeoen går kommer det opp et nytt vindu med en ny video? Trengs mer "heavy stuff" enn softwaren ovenfor? Bruker Matrox G550 skjermkort. Kan jeg få lagt "preview" vinduet i Studio DV + ut på en egen skjerm? Må jeg bytte til Premiere e.l. for å få til dette? Lenke til kommentar
Jani2012 Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Pinnacle Studio DV tror jeg er det nyeste fra Pinnacle innen redigering.. hvis ikke kan du kjefte på meg Men uansett: Studio DV er greit hvis du vil bare redigere fort og greit, 7'en har greie funksjoner som slow motion og noen picture effekter. du får altså redigert - uten noen heftige effekter.. som f.eks picture in picture.. jeg tror du vil stresse lenge for å få det til i Studio DV... men du kan alltid prøve! mitt forslag: kjøp Hollywood FX copper (eller Pro), hvis jeg husker rett kan begge installeres for Studio DV. Det burde medfølge en "editor". I denne editoren kan du lage picture in picture, derretter legge det inn i filmen som en "Transition effekt".. * Preimiere + Hollywood FX GOLD har 100% denne funksjonen (hollywood gold koste 2500 dollar :sad: Kanskje en tung måte å gjør det på. Eg hadde jaffal gjort d slik. Kanskje noen andre har andre (bedre) forslag. - janicz Lenke til kommentar
Røntgenfotograf Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Eller så kan du prøve det heftigste av de programmene jeg har klart å laste ned fra Grogster eller Kaza. Det heter Avid Express DV. Dette er tungt program, og jeg har ikke satt meg inn i det. Prisen er ca kr. 20.000,- Hvis du prøver dette, så ikke spør meg om hjelp. Jeg har som nevnt ikke tatt det i bruk enda. Kjører inntil videre med Studio 7. Hollywood FX Gold finner du også på Grogster hvis du har dette nedlastingsprogrammet. Lykke til Lenke til kommentar
allyse Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Quote: On 2002-01-26 14:26, Røntgenfotograf skrev:Eller så kan du prøve det heftigste av de programmene jeg har klart å laste ned fra Grogster eller Kaza. Det heter Avid Express DV. Dette er tungt program, og jeg har ikke satt meg inn i det. Prisen er ca kr. 20.000,- Hvis du prøver dette, så ikke spør meg om hjelp. Jeg har som nevnt ikke tatt det i bruk enda. Kjører inntil videre med Studio 7. Hollywood FX Gold finner du også på Grogster hvis du har dette nedlastingsprogrammet.Lykke til Avid er så enenormt vanskerligt, og krevende, hadde athlon 1,3 og programmet brukte hele cpu kraften med en gang. Lenke til kommentar
Røntgenfotograf Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Quote: On 2002-01-26 18:54, allyse skrev: Quote: Avid er så enenormt vanskerligt, og krevende, hadde athlon 1,3 og programmet brukte hele cpu kraften med en gang. Jeg tror jeg begynner å skjønne dette. Som du skriver det er enormt tungt å bruke også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå